آخرین عناوین

جمعه 7 دی 1397-19:53 کد خبر:64806

معاون دانشگاه علوم‌پزشکی بابل خبر داد:

دستگیری دندان‌پزشک قلابی در بابل

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی بابل از دستگیری دندان‌پزشک قلابی در این شهر خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، سیدمصطفی قاسم‌زاده از دستگیری دندان‌پزشک قلابی در بابل خبر داد و اظهار داشت: طی گزارشات متعدد به دانشگاه علوم‌پزشکی در خصوص ایجاد مرکزی جهت درمان مشکلات مربوط به دندانپزشکی از سوی جوانی ۲۳ ساله در بابل مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی پیگیر مساله شد.

وی افزود: طبق اخبار و تبلیغات منتشره در فضای مجازی علی‌الخصوص اینستاگرام برای جلب مشتری بیشتر فرد مزبور آقای"م.ی" متولد ۱۳۷۴ با مدرک تحصیلی سیکل خود را به‌جای دندانپزشک جا زده بود و از بیماران هزینه‌های درمان یک متخصص را دریافت می‌کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی بابل ادامه داد: این فرد با جعل و استفاده از شماره نظام پزشکی یک پزشک عمومی به مدت سه ماه به تبلیغات گسترده جهت دریافت ویزیت و به اصلاح درمان مراجعه کنندگان در امور دندانپزشکی می پرداخت.

این مسئول تصریح کرد: پس از پیگیری و بررسی کامل مساله توسط این معاونت ضمن هماهنگی با دادستان بابل تیم کارشناسان نظارت بر درمان این مجموعه با مسئولیت علی نتاج (کارشناس نظارت بر دندان‌پزشکی) با حضور در محل کار این دندانپزشک قلابی به پلمپ محل مبادرت و فرد خاطی را به مراجع قضایی معرفی کردند.

قاسم زاده در پایان گفت: از همه بیماران می‌خواهیم اگر با مواردی اینچنینی برخورد کرده‌اند یا شبهه‌ای در حوزه سلامت دارند حتما با همکاران ما در معاونت بهداشت و درمان مطرح کنند تا دست سوء‌استفاده‌کنندگان از حوزه سلامت به‌دست عدالت گرفتار آید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :