آخرین عناوین

شنبه 8 دی 1397-9:28 کد خبر:64815

سخنگوی اورژانس مازندران خبر داد:

15 نفر از مهمانان جشن عروسی در آمل روانه بیمارستان شدند

15 نفر از مهمانان جشن عروسی در یکی از تالارهای شهرستان آمل حدود ساعت 23 و 30 دقیقه شب گذشته به علت گازگرفتگی روانه بیمارستان شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، 15 نفر از مهمانان زن و کودک جشن عروسی در یکی از تالارهای شهرستان آمل شب گذشته روانه بیمارستان شدند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 مازندران در مورد این حادثه اظهار کرد: این حادثه حدود ساعت 23 و 30 دقیقه شب گذشته اتفاق افتاد که بلافاصله پس از اعلام گزارش مأموران اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

ذکریا اشک‌پور افزود: این حادثه گازگرفتگی در یکی از تالارهای جاده قدیم آمل به بابل روی داد که یک نفر با خودروی آمبولانس اورژانس و دیگر مصدومان با وسایل نقلیه شخصی به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

وی در مورد علت حادثه تصریح کرد: در مورد چگونگی وقوع حادثه و مسمومیت با گاز CO2 یا گاز شهری توسط کارشناسان در دست بررسی است.

تعدادی از مهمانان جشن عروسی شب گذشته در آمل که با گازگرفتگی روبرو شدند با خودروهای شخصی به بیمارستان امام رضا(ع) مراجعه داشتند.

با توجه گزارش‌ها برای هیچ یک از مصدومان این حادثه گازگرفتگی مشکل حاد گزارش نشد و مصدومان تا سه ساعت بعد از مراجعه به بیمارستان ترخیص شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :