آخرین عناوین

شنبه 8 دی 1397-9:28 کد خبر:64816

سرپرست آموزش و پرورش بابل خبر داد:

مدرسه آهنگرکلا بزرگ بابل تعطیل شد

سرپرست آموزش و پرورش بابل گفت: تا زمانی که وضعیت آب و غذا، عامل رنگ پریدگی و استفراغ و شکم درد مشخص نشود، مدرسه آهنگرکلا بزرگ بابل با هماهنگی فرماندار تعطیل اعلام شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، اسفندیار نظری در واکنش به خبر مبنی بر مسمومیت 40 دانش‌آموز در یکی از مدارس بابل  که به نقل از معاون دانشگاه علوم پزشکی بابل از سوی روابط عمومی این دانشگاه منتشر شد، اظهار کرد:در طول هفته گذشته یک یا دو نفر از دانش‌آموز مدرسه شکم درد و استفراغ پیدا کردند و این مسئله در روز چهارشنبه  توسط مدیر مدرسه و مراقبان بهداشت پیگیری شده است.

وی افزود: تعداد 20 نفر از دانش‌آموزان مقطع پیش‌دبستانی حالت رنگ پریدگی داشتند که بلافاصله شبکه بهداشت و درمان روستای آهنگرکلا  با اکیپ 12 نفره در مدرسه حضور پیدا کردند و نسبت به بررسی موضوع آب و بوفه پرداختند و برای هیچ دانش‌آموزی شرایط بستری به وجود نیامد و خانواده‌ها مراجعه کردند و دانش آموزان به خانه بردند.

سرپرست آموزش و پرورش بابل بیان کرد: تا زمانی که وضعیت آب و غذا، عامل رنگ پریدگی و استفراغ و شکم درد مشخص نشود مدرسه شنبه و یکشنبه با هماهنگی فرماندار تعطیل اعلام شده است.

وی با بیان اینکه خبر مسمومیت غذایی 40 دانش‌آموز را تکذیب می‌کنم، تاکید کرد: 20 دانش‌آموز پیش‌دبستانی حالت رنگ پریدگی داشتند و این مسئله با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بابل و شبکه بهداشت و درمان پیگیری شده است.

نظری گفت: در حال حاضر مشکل کنترل شده و هیچ نگرانی  وجود ندارد و تعداد دانش‌آموزان نیز کمتر شده و با خانواده‌ها نیز هماهنگی شده است.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه آلودگی آب و غذا بررسی کامل به عمل می‌آید، گفت: در بررسی که به عمل آمده در نزدیکی مدرسه گاوداری وجود دارد شاید ویروسی باشد که بچه‌ها عبور می‌کردند به آنها سرایت کرده باشد و سه گزینه آب،غذا و گاوداری در حال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه هیچ نگرانی وجود ندارد و دانش‌آموزان در صحت کامل به‌سر می‌برند، اضافه کرد: فعلا دانش‌آموزان در خانه مراقبت می‌شوند و شنبه و یکشنبه برای اینکه به دیگر دانش آموزان سرایت نکند،مدرسه ابتدایی شهید علی‌پور روستای آهنگرکلا بزرگ بابل تعطیل اعلام شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :