آخرین عناوین

شنبه 8 دی 1397-13:35 کد خبر:64825

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

واحدهای تولیدی و صنعتی نباید به دلیل مطالبات بانکی تعطیل شوند/ انتقاد از 2 مدیر صنعتی مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: اجازه نمی‌دهم واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها به دلیل مسائل اداری تعطیل شوند و اگر یک بانک، کارخانه‌ای را تعطیل کرد تمام مطالبات او را تعطیل می‌کنیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان بابل با اعلام حمایت قاطع از صنعت و تولید در استان، اظهار داشت: امروز نظام سلطه در جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران است و دنیای کفر در تلاش است ما را در محاصره اقتصادی قرار دهد تا دست از اعتقادات خود برداریم که قطعا در نیل به این هدف شوم خود ناکام خواهد ماند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با تاکید بر اینکه تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی ممنوع است، افزود: اگر یک بانک، کارخانه‌ای را تعطیل کرد تمام مطالبات او را چه از طریق اداره ثبت اسناد و چه اجرای احکام تعطیل می‌کنیم.

تقوی‌فرد ادامه داد: نمی‌گوییم بانک‌ها مطالبات خود را نگیرند ولی با بحث تعطیلی مخالفیم؛ چرا که چرخ کارخانه‌ها به عنوان سنگرهای اقتصادی باید بچرخد و صنعت باید فعال باشد تا مطالبات بانک‌ها پرداخت شود.

رئیس شورای قضایی استان مازندران در ادامه با انتقاد و گلایه از رئیس سازمان صمت استان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران به دلیل عدم حضور در جلسه، افزود: متولیان اصلی صنعت استان باید امروز در جلسه حضور داشتند تا به مشکلات واحدهای تولیدی رسیدگی شود و غیبت آنها به هر دلیلی که باشد قابل قبول و پذیرفته نیست و پیگیری خواهد شد.

تقوی‌فرد با اشاره به اینکه عدم تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی، به خیر و صلاح همگان است، تاکید کرد: با تمام توان از همه صنعتگران و تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم.

گفتنی است در این بازدید که با حضور معاونین رئیس کل دادگستری استان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، رئیس دادگستری و دادستان بابل و مدیران واحدهای تولیدی برگزار شد، مشکلات مجموعه صنایع تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :