آخرین عناوین

دوشنبه 10 دی 1397-14:43 کد خبر:64873

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری خبر داد:

امداد رسانی آتش نشانی ساری به 170 مورد حادثه در ماه گذشته

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: این سازمان در ماه گذشته طی 170 عملیات امدادرسانی به شهروندان 58 نفر را از حادثه نجات داده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان، سید حمید هاشمی این سرپرست سازمان ، از امدادرسانی به 170 مورد حادثه طی آذر ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این امدادرسانی در دوبخش اطفای حریق و امداد و نجات صورت گرفته است و در این زمینه ، ظی ماه گذشته  68 مورد عملیات اطفای حریق و 102 مورد عملیات امداد ونجات در گزارش کارشناسان ثبت شده است.

وی  با قدردانی از خدمات شبانه روزی نیروهای آتش نشان افزود: 200  خودرو به همراه 500 مامور آتش نشان طی آذر ماه سالجاری برای امداد رسانی به حوادث اعزام شده اند و طی عملیات های صورت گرفته 58 نفر از شهروندان  در این حوادث نجات یافتند.

هاشمی با اشاره به اینکه بیشترین حادثه آتش سوزی در تصرفات مسکونی با 37 درصد ، معابر و گذرگاه 22 درصد و اماکن تجاری با 13 در صد رخداده ، تصریح کرد: بر اساس گزارش کارشناسان بیشترین علت وقوع آتش سوزی مربوط به آتش سوزی مواد جامدسوز با عاملیت انسانی ، مایعات قابل اشتعال ،گاز سوز و برق بوده است.

این مسئول در ادامه گفت: بیشترین عملیات در بخش امداد و نجات نیز در زمینه حوادث مربوط به واژگونی خودرو و آسانسور بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در پایان با  تاکید بر رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان خاطر نشان کرد:  شهروندان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره گیری 125 نوع حادثه و آدرس دقیق را اعلام کرده تا نیروهای آتش نشانی در کمترین زمان برای امداد رسانی در محل حضور یابند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :