آخرین عناوین

دوشنبه 10 دی 1397-17:21 کد خبر:64875

هر دم از این باغ بری می رسد:

صدور حکم جلب یکی از اعضای شورای اسلامی در مازندران

در تازه ترین اخبار شوراها و شهرداری های مازندران شنیده ها حاکی از صدور حکم جلب یکی از اعضای شورای اسلامی یکی از شهرهای ساحلی مازندران دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از کرانه شمال،در تازه ترین اخبار شوراها و شهرداری های مازندران شنیده ها حاکی از صدور حکم جلب یکی از اعضای شورای اسلامی یکی از شهرهای ساحلی مازندران دارد.

گفتنی است، نام برده مورد اتهام پرونده های دیگری نیز هست و اتهام فعلی ایشان مربوط به پرونده ایست که 4 سال از عمرش می گذرد.

به گفته مهدی حبیب زاده وکیل این عضو شورای شهر بابلسر، علت بازداشت شفقت شکایت دو مقام مسئول و یک پیمانکار علیه وی است.

براساس این گزارش،عنوان اتهامی شفقت نیز افتراء، نشر اکاذیب و توهین عنوان شده است.

بر اساس دستور بازپرس شهرستان بابلسر، ۱۵۰ میلیون تومان وثیقه برای آزادی این عضو ۴۲ ساله شورای شهر بابلسر تعیین شده که به دلیل اتمام وقت اداری، رسیدگی به پرونده از صبح فردا سه‌شنبه ۱۱ دی از سر گرفته خواهد شد،صادق شفقت از ساعت ۱۷ امروز در زندان بابل به سر می‌برد.

همچنین یک مقام قضایی در شهرستان بابلسر نیز به دلیل آنچه که «توهین به قُضات» عنوان شده از این عضو «پنجمین دوره شورای شهر بابلسر» شکایت کرده است.

مهدی حبیب زاده وکیل صادق شفقت در گفتگو با کانال شهر زیبای من بابلسر گفت:در صورت پذیرش وثیقه از سوی مقامات قضایی شهرستان بابلسر، شفقت ساعت ۱۴ فردا سه‌شنبه ۱۱ دی، از زندان بابل آزاد خواهد.

یادآور می‌شود صادق شفقت در هفته‌های اخیر، مطالبی انتقادی پیرامون نحوه انتخاب رضا رحیمی شهردار بابلسر در صفحات مجازی منتشر و همچنین سخنانی درباره تَهاتُرِ شهرداری بابلسر با یک پیمانکار در صحن علنی شورا مطرح کرده بود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :