آخرین عناوین

سه شنبه 11 دی 1397-19:5 کد خبر:64899

مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری خبر داد:

افزایش نرخ کرایه تاکسی تا پایان سال نداریم/ اعلام نرخ کرایه سال آینده

مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مرکز مازندران گفت: بعید می‌دانم افزایش نرخ کرایه تاکسی تا پایان سال اتفاق بیفتد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، رانندگان تاکسی باتوجه به افزایش هزینه لاستیک و لوازم یدکی و سایر دچار مشکل شدند با این حال خبری از افزایش نرخ کرایه تاکسی نیست.

آیا قرار است نرخ کرایه تاکسی افزایش پیدا کند؛ چراکه قیمت همه لوازم غیر از نرخ کرایه تاکسی افزایش یافته است که این موضوع رانندگان تاکسی را در تامین معیشت دچار مشکل کرده است.

مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مرکز مازندران در این‌باره اظهار کرد: براساس قانون نرخ  کرایه تاکسی یک‌بار و معمولاً ابتدای هر سال افزایش می‌یابد که باید روال اداری و قانونی آن طی شود.

حمیدرضا فضل‌الله‌نژاد افزود: امسال باتوجه به افزایش 100 درصدی لوازم یدکی افزایش نرخ در دستور کار قرار گرفته ولی نتیجه باید ازطریق مراجع ذی‌صلاح اعلام شود.

وی اضافه کرد: شورای شهر ساری طی یک ماه گذشته افزایش 10 تا 12 درصدی نرخ کرایه تاکسی را مصوب کرده و این موضوع در حال طی کردن فرآیند اداری است.

مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مرکز مازندران با اعلام اینکه بعید می‌دانم افزایش نرخ کرایه تاکسی تا پایان سال اتفاق بیفتد، افزود: برای سال جدید نرخ جدید اعلام خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :