آخرین عناوین

سه شنبه 11 دی 1397-21:21 کد خبر:64901

قصه هزار و یک‌شب گازرسانی به کجور:

نقص فنی برای تریلر حامل کپسول‌های گاز به کجور/ اختلال در گازرسانی و احتمال قطع گاز

تریلر حامل کپسول‌های گاز به کجور دچار نقص فنی شد و روند گازرسانی به شهر کجور دچار اختلال و وقفه شد و اگر امشب گاز به ایستگاه C.N.G شهر کجور نرسد، احتمال قطع گاز وجود دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، یک‌بار دیگر تریلر حامل کپسول‌های گاز به کجور در بین راه دچار نقص فنی شد و از حرکت باز ماند.

در حالی که شامگاه جمعه گذشته این تریلر در دو راهی روستای دشت‌نظیر و شهرهای کجور و پول دچار نقص فنی شده بود و همراهان مشغول رفع آن بودند، امشب نیز خبر رسید که تریلر حامل کپسول‌های گاز به کجور در «گردنه بشم» شهر پول دچار نقص فنی شد و روند گازرسانی به شهر کجور دچار اختلال و وقفه شد و اگر امشب گاز به ایستگاه C.N.G شهر کجور نرسد، احتمال قطع گاز در این روزها و شب‌های سرد سال وجود دارد.

درباره علت بروز مشکل امشب برای تریلر حامل کپسول‌های گاز به شهر کجور، گفته می‌شود که کَشَنده Volvo  را به یدک حامل کپسول‌های گاز متصل کرده بودند و در حالی که شماره چرخ تریلر ۲۰ است اما چرخ ولو ۲۴ است در حالی در پیچ‌های جاده و گردنه، سر خودرو می‌پیچد ولی تریلی با آن نمی‌پیچد چون چرخ هایش کوچک است و حتی احتمال در رفتن چرخ نیز وجود دارد.

برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هر شب ساعت ۳ بامداد به بعد، گاز اکثر منازل کجور قطع می‌شود و هر خانه‌ای که گازش قطع شود مجبور می‌شوند تا به روشی گاز را مجدداً در لوله‌ها متصل سازند.

براساس این گزارش، این دومین حادثه در گازرسانی برای خودروی حامل کپسول‌های گاز به شهر کجور در نخستین سال گازرسانی و در این روزهای سرد و یخبندان بخش کوهستانی کجور است که رخ می‌دهد و با توجه به این اتفاقات، آخرین هم نخواهد بود و نکته حائز اهمیت اینکه در روزهای فصل گل و بلبل طبیعت کجور، مسئولان گاز استان مازندران و برخی مسئولان شهرستان نوشهر این روش گازرسانی را، روش روز دنیا عنوان کردند و حتی مدیرعامل وقت شرکت گاز مازندران با بیان اینکه مهندسان و کارشناسان گاز استان از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های امیرکبیر و صنعتی شریف هستند، تأکید کرده بود که در طراحی‌های خود برای مناطق کوهستانی به‌گونه‌ای طراحی می‌کنیم که در سخت‌ترین شرایط آب و هوای برفی و یخبندان گاز به مخزن برسد و مردم کجور نگران تأمین گاز «مینی ال.ان.جی» نباشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :