آخرین عناوین

جمعه 14 دی 1397-16:40 کد خبر:64953

انتقاد امام جمعه شهر گتاب بابل:

مردم شهر گتاب آ‌ب‌ رنگی می‌نوشند

امام جمعه شهر گتاب بابل با اشاره به اینکه مردم در حوزه آب شرب مشکل جدی دارند، گفت: مردم شهر گتاب آب رنگی می‌نوشند و گاهی رنگ آبها به قرمز هم می‌رسد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر گتاب بابل اظهار کرد: تقوی الهی پیشه کنید و نماز را سبک نشمارید.

وی با دعوت به ولایت‌پذیری محض، افزود: هنگامی که پیامبر(ص) اسامه را به عنوان فرمانده یکی از جنگ‌ها انتخاب کرد همه اعتراض کردند جز حضرت علی(ع) که تابع محض ولایت بود.

امام جمعه گتاب با اشاره به اینکه برای مطیع بودن در برابر ولایت باید آزمایش شویم، تصریح کرد: عدهای امروزه جرأت کرده و بر رهبر معظم انقلاب بابت انتخاب آیت‌الله آملی لاریجانی ایراد می‌گیرند و گمان می‌کنند از رهبر بیشتر می‌دانند در حالی‌که سابقه برجسته وی در عرصه‌های مختلف ملاک انتخاب وی از سوی رهبر معظم انقلاب بود.

تقی‌پور با بیان مشکلات مردم بخش گتاب، خاطرنشان کرد: کشاورزان هنوز تکلیف خود را برای کشت دوم در فصل زراعی نمی‌دانند هنوز دستگاه‌های مربوطه دستور قاطعی در این حوزه به مردم اعلام نکردند که امیدواریم این فرصت کشت را از مردم منطقه نگیرید.

وی از ضرورت اختصاص وام ازدواج و وام کسب و کار و تولید برای جوانان بخش خبر داد و یادآور شد: هنوز هشت روستای درزی‌کلا حتی در زمستان آب ندارند و هنوز مشخص نشده مشکل آب مربوط به آب شهری یا روستایی است.

وی ادامه داد: در شهر گتاب با افت فشار برق مواجه هستیم که برای رفع آن نیازمند احداث پست 20/63 هستیم که زمین برای احداث آن نیز آماده است.

تقی‌پور با بیان اینکه منطقه پیچ روستای سربن دارای پیچ خطرناکی است که تاکنون چند جوان را به کام مرگ برده است خواستار پیگیری جدی اداره راه برای اصلاح پیچ این مسیر شده است.

امام جمعه گتاب بابل از نامناسب بودن آب شرب شهر کتاب خبر داد و اضافه کرد: مردم منطقه هربار شاهد آب با رنگ‌های مختلف از جمله کاملا قرمز هستند که نگرانی جدی را در پی دارد.

وی خواستار رفع مشکل زیست محیطی شهرک رجه شد و افزود: مشکلات زیست محیطی ایجاد شده دغدغه جدی کشاورزان منطقه شده که امیدواریم پیگیری جدی شود.

تقی‌پور از نارضایتی مردم منطقه از عملکرد اورژانس 115 گتاب خبر داد و تصریح کرد: مردم منطقه شاهد عدم حضور به موقع و توجه لازم به بحرانی بودن حال بیمار از سوی اورژانس 115 گتاب بوده که درگیری مردم منطقه با عوامل اورژانس 115 را در پی داشته است.

وی اخذ پروانه چاه‌های کشاورزی، تامین سوخت موتورپمپ‌های زمین زراعی، توجه به دوربرگردان کفشگرکلا که تامین اعتبار هم شده است و همچنین تامین به موقع کود و سم مورد نیاز کشاورزان را از مطالبات جدی مردم منطقه برشمرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :