آخرین عناوین

شنبه 15 دی 1397-18:21 کد خبر:64978

مدیرکل فرودگاه های مازندران خبرداد :

اجرای عملیات تسطیح و زیرسازی سایت کمک ناوبری LOC فرودگاه ساری

عملیات تسطیح و زیرسازی سایت کمک ناوبری LOC فرودگاه ساری به منظور بهره برداری از سامانه ILS از پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار گردیده است .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های مازندران ، وطن خواه مدیرکل فرودگاههای استان با اشاره به این موضوع که براساس برنامه ریزی به عمل آمده ظرف 4 ماهه اول سال 98 عملیات نصب و بهره برداری از سامانه ILS به اتمام خواهد رسید.

وی افزود : طی قراردادی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان عملیات تسطیح ، خاک ریزی ، زیرسازی و آماده سازی سایت های مربوط آغاز و امیدواریم ان شاالله از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شاهد نصب سیستم های لوکولایزر و گلایدپس باشیم .

وطن خواه به پروژه حصار پیرامونی فرودگاه ساری اشاره کرد و اظهار داشت : جلسه پیش مناقصه بمنظور اجرای حصار پیرامونی فرودگاه ، 16 دیماه در تهران برگزار می شود و امیدواریم اراضی خریداری شده بمنظور طرح توسعه ، ظرف 5 ماه آینده محصور گردد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران ، ارزش طرحهای در دست اجرای فرودگاه بین المللی ساری را بیش از 50 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : ان شاالله ظرف 6 ماه آینده اقدامات خوبی در راستای توسعه فرودگاه و ارتقای سطح ایمنی و استاندارد سازی فرودگاه ساری به لحاظ ایمنی پروازی و خدمات فرودگاهی صورت خواهد گرفت .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :