آخرین عناوین

شنبه 15 دی 1397-23:33 کد خبر:64982

انتقاد شدید عضو شورای شهر ساری از پسماند:

واگذاری تفکیک زباله به سازمان پسماند در هاله ای از ابهام!!!

سخنگوی شورای شهر ساری با انتقاد از بحث پسماند گفت: متاسفانه با وجود اینکه شورا مصوبه ای را جهت تفکیک پسماند به شهرداری ابلاغ کرد است اما تاکنون هیچ کاری در زمینه تفکیک پسماند انجام نشده است.


به گزارش خزرتیترخبر، قاسم قاسمی سخنگوی شورای شهر ساری با انتقاد از بحث پسماند گفت:متاسفانه با وجود اینکه شورای شهر ساری مصوبه ای را جهت تفکیک پسماند به شهرداری ابلاغ کرده است که تفکیک  پسماند شهری از مبدا تا مرحله آخر که همان دفن زباله هست به سازمان پسماند انتقال پیدا کند، اما تاکنون هنوز ابلاغی به جهت انتقال این کار مشاهده نشده و سازمان هیچ کاری در زمینه تفکیک پسماند انجام نداده است.

وی یادآور شد:این مقوله محل درآمد پایدار و بسیار مهمی هست که برای سازمان می تواند فواید بسیار زیادی داشته باشد ، با توجه به این که طرح طپش در این سازمان پیاده شده است، نیاز هست این طرح مورد حمایت مالی قرار گیرد و حقوق پرسنل به موقع پرداخت شود و در ادامه از محل درآمد پایدار بتوانیم بحث زباله سوز را پیگیری کنیم و به اهداف عالیه سازمان دست پیدا کنیم.

*وضعیت بحرانی شهرداری در ساختار انسانی

قاسمی اظهار کرد:بحث دیگری که بسیار مهم است و اگر به آن توجه نشود در آینده به بحران تبدیل می شود و مشکلات عدیده به بار می آورد، آن بحث ساختار سازمانی شهرداری ساری و سازمان ها است.

وی افزود:متاسفانه براساس ابلاغیه وزارت کشور در زمینه سازمان دهی نیروها در سازمان ها و شهرداری ها کار نکرده ایم و مشاهده می کنیم تعداد بسیار زیادی نیرو بدون شرح وظیفه و شرح شغل در شهرداری و سازمان ها هستند که حتی ماه های زیادی هست که حقوق دریافت نکرده اند.

سخنگوی شورای شهر ساری  گفت:ساختار سازمانی و اصلاح آن کمک می کند که بتوانیم اولا این نیروها را به طریق درستی سازمان دهی کنیم، دوم اینکه بتوانیم با برنامه ریزی لازم و تدوین برنامه ها بر اساس تخصص و کارایی لازم این نیروها درآمد شهرداری را تامین کنیم و در پرداخت حقوق این افراد دچار مشکل نشویم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :