آخرین عناوین

جمعه 21 دی 1397-14:6 کد خبر:65128

انتخاب نهایی استاندار مازندران چه کسی هست؟؟

حسن‌نژاد یا حسن‌زاده؛ کدامیک به صندلی معاونت سیاسی حاج‌مجید می‌رسند!؟

با گذشت بیش از یک ماه از مراسم معارفه استاندار جدید مازندران، همچنان صندلی معاونت سیاسی امنیتی استانداری خالی از مدیر است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر،با گذشت بیش از یک ماه از مراسم معارفه استاندار جدید مازندران ، صندلی معاونت سیاسی امنیتی استانداری خالی از مدیر است.

براساس این گزارش، خبرها از وزارت کشور حکایت از آن دارد که شانس حسین حسن‌نژاد مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری مازندران و اسماعیل حسن‌زاده فرماندار فعلی بابلسر برای نشستن بر روی صندلی معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران بیش از دیگران است.

حسن‌نژاد در ابتدای دولت تدبیر و امید مسئولیت مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری مازندران را بر عهده داشت و بعد از آن به عنوان معاون فنی مدیرعامل شرکت ملی پست و بعدها به عنوان عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران و همچنین سرپرست حوزه مدیر عامل و امور مجامع و شرکت های بانک صنعت و معدن منصوب شد.

از سوی دیگر، اسماعیل حسن زاده در فرمانداری ساری مسئولیت معاونت را در کنار استاندار فعلی مازندران تجربه کرده و بعد از آن به عنوان فرماندار بابلسر مشغول فعالیت شده است.

همچنین بعضی منابع خبری از احتمال حضور عزت الله هاشم‌زاده مدیرکل اسبق حوزه استاندار مازندران و مهدی محمدی فرماندار فعلی قائم‌شهر نیز به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری خبر داده اند.

حال باید منتظر ماند و دید در نهایت حاج مجیدِ استانداری مازندران ، نام چه کسی را به عنوان معاون آینده خود در حوزه سیاسی و امنیتی اعلام خواهد کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :