آخرین عناوین

جمعه 21 دی 1397-14:48 کد خبر:65135

با حکم رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صورت گرفت:

انتصاب معاون منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران

طی حکمی از سوی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون منابع انسانی وپشتیبانی اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد واملاک،طی حکمی از سوی تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور محمدعلی محمدی اطاقسرا به سمت معاون منابع انسانی وپشتیبانی اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران منصوب شد.

براساس این گزارش، در حکم صادره از سوی تویسرکانی معاون معظم قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک سرلوحه قرار گرفتن رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای اهداف و برنامه های سازمان، استفاده مؤثر از منابع و امکانات موجود و اهتمام بر برنامه ریزی در انجام کلیه فعالیتها و رعایت کلیه قوانین و مقررات همچنین اهتمام ویژه در ارتقاء سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع مورد تأکید قرار گرفته است.

زارع مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان نیز در مراسم معارفه محمدی اظهار داشت: اگر اهداف عالیه سازمان ثبت اسناد و املاک برآورده شود بسیاری از مشکلات دولت در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی وقضائی مرتفع خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: فرصت خدمت گزاری محدود بوده و باید از این فرصتها جهت خدمت به مردم به نحو احسن استفاده کنیم که انجام کار و خدمت همراه با ایثار و گذشت توأم با مهربانی با مردم از این جمله است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در پایان برای محمدی در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.

گفتنی است، محمدعلی محمدی با بیش از 29 سال سابقه پیش از این در سمت رئیس واحدهای ثبتی بندپی و قائمشهر مشغول خدمت بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :