آخرین عناوین

شنبه 22 دی 1397-8:57 کد خبر:65140

ديدار مديرعامل نيروگاه نكا با كاركنان واحد موتوري

مديرعامل نيروگاه شهيدسليمي نكا به مناسبت " روز حمل و نقل و رانندگان "، با كاركنان شاغل در واحد نقليه ديدار نمود. 


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا،مديرعامل نيروگاه شهيدسليمي نكا به مناسبت " روز حمل و نقل و رانندگان "، با كاركنان شاغل در واحد نقليه ديدار نمود. 

براساس این گزارش،در ابتداي اين برنامه مديرعامل شركت به اتفاق معاون مالي و پشتيباني ضمن بازديد از امكانات و تجهيزات كارگاه هاي تعميراتي خودروها با شاغلين در اين بخشها به گفتگو پرداخت.

در ادامه، نشست صميمانه اي با حضور تمامي عوامل حمل و نقل شركت در اتاق رانندگان برگزار شد، محسن نعمتي در اين جمع، ضمن تبريك روز حمل و نقل، از خدمات كاركنان زحمتكش واحد نقليه در جهت سرويس دهي و تأمين آسايش و جلب رضايت كاركنان تقدير و تشكر نمود.

وي با اشاره به اهميت خدمات رانندگان در به حركت درآوردن چرخه اي اقتصاد كشور افزود: حمل و نقل جايگاه ممتازي در رونق و توسعه اقتصاد كشور دارد، بنابراين همه مردم كشور از آثار خدمات شما منتفع ميشوند. 

نعمتي همچنين خدمات واحد نقليه را در سرويس دهي به كاركنان و تأمين كالاهاي مورد نياز مطلوب ارزيابي كرد و گفت: رضايتمندي همه همكاران از عملكرد و خدمات واحد نقليه، شاخص خوبي براي موفق ارزيابي كردن فعاليتها و نشان دهنده حاكميت نظم و انضباط و انسجام همراه با حس تعاون در مجموعه موتوري است.

در اين نشست حسين كريمي سرپرست امور نظارت بر خدمات شركت ضمن تقدير و تشكر و ابراز خرسندي از حسن توجه و حضور مديران شركت در مراسم گراميداشت روز حمل و نقل و رانندگان، گزارشي از عملكرد امور نقليه و تلاشهاي شبانه روزي كاركنان آن در زمينه هاي تعميرات و نگهداري خودروها، سرويس دهي مطلوب به كاركنان و حمل و نقل مواد و كالاهاي مورد نياز شركت ارائه و بر آمادگي خود و همكاران مجموعه موتوري براي خدمت رساني بهتر به همكاران تأكيد نمودند.

در ادامه فرهاد كريمي معاون مالي و پشتيباني شركت نيز در وصف جايگاه شاخص خدمات رانندگان گفت: جا دارد كه تمامي روزها را روز حمل و نقل بدانيم و آنرا به يك روز منحصر نكنيم.

وي همچنين از وجود تعاون و همكاري در مجموعه موتوري به عنوان سرمايه ارزشمند سازمان ياد كرد و تعهد، دلسوزي و اهتمام و شدت علاقمندي به كار را از شاخصه هاي پررنگ گروه نقليه ارزيابي كرد.

نعمتي در پايان با اهداء لوح تقديري از مجيد اكبري، مهدي تندرو، سيدبابك جعفرزاده، جابر خورشيدي، علي ذبيحي و ابوالفضل قلم نويس 6 نفر برگزيده شاغل در مجموعه موتوري قدرداني نمود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :