آخرین عناوین

پنجشنبه 27 دی 1397-11:27 کد خبر:65247

طوفان آغاز شد: ستاد بحران شهرداری ساری در آماده باش کامل:

برگزاری جلسه ستاد سیل و بحران در مناطق سه گانه شهرداری ساری

در پی اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیل، جلسه ستاد مدیریت بحران مناطق سه گانه شهرداری ساری با هدف ایجاد شرایط ایمن و مناسب برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، در پی اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و وزش باد و احتمال جاری شدن سیل، جلسه ستاد مدیریت بحران مناطق سه گانه شهرداری مرکز استان با هدف ایجاد شرایط ایمن و مناسب با حضور اعضا ستاد در هر منطقه برگزار شد.

حفظ نکات ایمنی و شناسایی نقاط حادثه خیز در معابر عمومی و پارک‌ها و لزوم آمادگی کامل مجموعه شهرداری بویژه واحدهای اجرایی و خدماتی برای مواجهه با آب گرفتگی معابر و دفع آب‌های سطحی در بارندگی های پیشِ‌رو از مواردی بود که در این جلسات مورد تاکید شهرداران منطقه و معاونان آن ها قرار گرفت.

همچنین مقرر شد کلیه جوی ها و کانال های آب سطح مناطق در اسرع وقت پاکسازی شوند؛ ضمناً به پیمانکارانی که در سطح منطقه در حال فعالیت هستند تذکرهای لازم در خصوص جمع آوری لوازم و مصالح از سطح معابر و نیز جمع آوری تابلوها و داربست هایی که به دلیل سرعت وزش باد خطرآفرین هستند داده شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :