آخرین عناوین

جمعه 28 دی 1397-13:24 کد خبر:65283

فرماندار سوادکوه‌شمالی مطرح کرد:

غیر‌بومی بودن 90 درصدی نیروی یک شرکت فعال در سوادکوه‌شمالی

فرماندارسوادکوه‌شمالی گفت:در شهرستان شرکتی داریم که صدها نیرو دارد و 10 درصد نیروی آن بومی و بخش مهم دیگر آن از استان‌های دیگر هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،سید‌‍محمد انصارالحسینی با اشاره به اینکه روشنگری از طریق اطلاع‌رسانی یک ظرفیت برای توسعه محسوب می‌شود،اظهار کرد:دشمنان شناخته شده و ناشناخته در برابرانقلاب اسلامی قرار دارند و در تلاش هستند تا صدای انقلاب اسلامی در جهان شنیده نشود و جنگ دشمنان در دوره‌ای نظامی بود و الان اقتصادی است.

*4 سد در سوادکوه‌شمالی

وی با بیان اینکه ارتقا بخش شیرگاه به شهرستان سوادکوه‌شمالی درتقسیمات کشوری یک پیشرفت است، افزود: در این شهرستان 3 سد به بهره برداری رسید و یک سد در دست مطالعه داریم که آب کشاورزی و آشامیدنی و ایجاد منطقه زیبا برای گردشگری برای ما ایجاد می‌کند.

*غیر‌بومی بودن 90 درصدی نیروی یک شرکت فعال در سوادکوه‌شمالی

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه‌شمالی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاران بومی در اولویت سرمایه‌گذاری هستند که به فرهنگ بومی توجه بیشتری دارند، اضافه کرد: بیکاری از چالش‌های ما است و بیکاران باید شناسنامه‌دار شوند و ما در شهرستان شرکتی داریم که صدها نیرو دارد و 10 درصد نیروی آن بومی و بخش مهم دیگر آن از استان‌های دیگر هستند.

انصار‌الحسینی خاطر نشان کرد:محور سوادکوه اعتبار ملی دارد و شرکت زیرساخت هر جا مسیر هموار‌تر و چالش‌ها کمتر باشد فعالیت می‌کند و تقاطع و میدان و زیر گذر‌ها ومسیر تونل در محور سوادکوه در شهرستان سوادکوه‌شمالی و محور بابل‌کنار با اعتبار ملی در حال اجرایی است.

* سرمایه‌گذاران را آنقدر حمایت می‌کنم تا متهم به شراکت با آنان شوم

وی با بیان اینکه ایران از کشور‌های برتر ماهیان سرد‌آبی است و پرورش ماهیان سرد‌آبی برای تولید و صادرات مورد نظر است، افزود: سرمایه‌گذاران در هر حوزه را آنقدر حمایت می‌کنم تا متهم به شراکت با سرمایه گذاران شوم و این جرأت را دارم و همه می توانند کمک کنند و یا چالش ایجاد کنند که سود تلاش یا هزینه چالش برای مردم است.

*طرح مدیریت جامع مشارکتی منابع طبیعی حوزه آبخیز لفور(بابل‌کنار) در سوادکوه‌شمالی

انصار‌الحسینی از تولید سالانه 600 تن عسل در شهرستان سوادکوه‌شمالی خبر داد و گفت: بخش اول و دوم طرح مدیریت جامع مشارکتی منابع طبیعی حوزه آبخیز لفور(بابل‌کنار) مصوب شد و قسمت نهایی آن در گروه‌های زنبور عسل، گیاهان  دارویی، پرورش ماهیان سرد‌آبی، پرورش قارچ و دامپروری است که در صورت تصویب نهایی، بانک‌های عامل تکلیف می‌شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :