آخرین عناوین

يکشنبه 30 دی 1397-8:43 کد خبر:65325

در جلسه سی و ششم شورای اسلامی شهر ساری رخ داد:

ترک جلسه شورای ساری به نشانه اعتراض/ دلیل اعتراض عشوری چه بود؟؟

در جلسه سی و ششم شورای اسلامی شهر ساری، عضو شورای شهر ساری پس از بیان انتقادات خود از اشکالات موجود در ساختمان جدید شورا، جلسه شورا را ترک کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، در جلسه سی و ششم شورای اسلامی شهر ساری، اسفندیار عشوری عضو شورای شهر ساری پس از بیان انتقادات خود از اشکالات موجود در ساختمان جدید شورا، در اعتراض به عدم حضور اصحاب رسانه، جلسه شورا را ترک کرد.

اسفندیار عشوری عضو شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه گفت:در شأن شورای مرکز استان نیست که پیمانکار از مصالح و سنگ های شکسته در تالار جلسات استفاده کند.

وی با ابراز تشکر از پیگیری های مدینه رئیس شورا بابت پیگیری های دو هفته اخیرش در خصوص نقل و انتقال به ساختمان جدید خطاب به وی گفت:شما و آقای مهندس زلیکانی (نائب رئیس شورا) ساخت و سازهای زیادی کرده اید و به موضوعات اشراف دارید، در شأن شورای شهر مرکز استان نیست که پیمانکار در پروژه از سنگ های شکسته استفاده کند و آنقدر وجدان نداشتند که سنگ های شکسته را در تالار جلسات نصب کردند! نمی دانم این سنگ ها درجه دهم است یا بیستم؟!

وی از زلیکانی به عنوان رئیس کمیسیون عمران و فنی شورا خواست مشخصات فنی ساختمان را از شهرداری دریافت نموده و بررسی نماید و ادامه داد:باید مشخص شود بر اساس مشخصات فنی شده است یا خیر؟

اگر مشخصات فنی ندارد باید بررسی شود که چرا ساختمانی به این عظمت با این همه هزینه ساخته شده است؟

عشوری افزود:سه تن از اعضای شورای فعلی به اتفاق بنده مهندس عمران هستیم،در شورای قبلی (چهارم) نیز علاوه بر مهندسان عمران، یک معمار هم حضور داشت، خجالت آور است که پس از سالها تلاش و پیگیری بیاییم در ساختمانی بنشینیم که وضعش این گونه باشد.

وی گفت:متأسفم که کار شورا به جایی رسیده که آقای مدینه می گوید برای تکمیل این پروژه من خودم می خواستم از جیب هزینه کنم!

عضو شورای اسلامی شهر ساری همچنین خطاب به مدینه رئیس شورا گفت: خواهشم این است که در مقام دفاع از شهرداری قرار نگیرید.

عشوری همچنین از عدم حضور اصحاب رسانه در جلسه انتقاد و به نشانه اعتراض جلسه سی و ششم شورا را ترک کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :