آخرین عناوین

دوشنبه 1 بهمن 1397-8:51 کد خبر:65345

به داد ساحل نشتارود برسید:

مسیر دسترسی به ساحل نشتارود مسدود شد/ تصاویر

آخرین بازدید صورت گرفته مسیر کنار ازارود و همچنین انتهای کوچه ضلع غربی روبه‌روی پمپ بنزین، این مسیر توسط شهرداری نشتارود با نیوجرسی مسدود شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، برداشت‌های غیرقانونی و گسترده متخلفان از حریم 60 متر دریا در ساحل نشتارود جنب رودخانه ازارود روبروی پمپ بنزین صدری؛ موضوعی است که مردم به عنوان تخلفات عمومی آن را مطرح کردند.

این مسئله در سامانه فارس من با این توضیحات ثبت شده بود که متاسفانه چندین شب متوالی است که افراد معلوم‌الهویه و شناخته شده در همین منطقه که  به برداشت‌های غیرقانونی از حریم دریا شهرت دارند اقدام به برداشت‌های گسترده از دریا می‌کنند و راه دسترسی این افراد جاده خاکی کنار رودخانه ازارود است.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تنکابن در ادامه پیگیری‌ها اظهار کرد: طی آخرین بازدید صورت گرفته مسیر کنار ازارود توسط نیوجرسی بسته شده است.

هادی کیایی ادامه داد: همچنین انتهای کوچه ضلع غربی مکان روبه‌روی پمپ بنزین این مسیر توسط شهرداری با نیوجرسی مسدود شده است.

 

وی با اعلام اینکه برداشت ماسه از ساحل  در حال حاضر منتفی شده است، خاطرنشان کرد: درست است جلوی این کار گرفته شده ولی باید بدانیم با این کارهای موردی نمی‌توانیم برای همیشه به برداشت‌های غیرمجاز پایان دهیم بلکه باید برنامه مدونی برای آزادسازی و سامان‌دهی سواحل در دستور کار خود داشته باشیم.

پیش از این رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن در این‌باره، اظهار کرد: طی بازدید صورت گرفته از ساحل نشتارود راهکار لازم برای حل این مشکل ارائه شد و تکلیف اراضی طبق دستور دادستانی و با همراهی دریابانی نوشهر تکلیف اراضی روشن شده است.

 

وی اضافه کرد: با همکاری امور منابع آب و شهرداری نشتارود محل عبور زیر پل ازارود برای دسترسی باید توسط شهرداری نشتارود مسدود شود تا جلوی تردد افراد متخلف گرفته شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :