آخرین عناوین

دوشنبه 1 بهمن 1397-11:8 کد خبر:65349

بازهم تغییر یک مدیرکل دیگر در مازندران:

انتصاب مدیر کل جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مدیر جدید منطقه ساری منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر،با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سبحان رجب پور به عنوان مدیر منطقه ساری منصوب شد.

در متن حکم آمده است:

برادر گرامی جناب آقای سبحان رجب پور

با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی از تاریخ صدور این حکم به عنوان مدیر منطقه ساری منصوب می گردید.

امید است با توجه به اهمیت و موقعیت ویژه منطقه در جوانب مختلف و فعالیتهای جاری و با استعانت از خداوند متعال و تدبیر و تمهید بهنگام و مناسب در امور محوله و بهره گیری از تعهد، توان و تجربه همکاران تلاشگر آن منطقه در فضای همدلی و هم اندیشی در ایفای این رسالت و وظایف محوله ذیل موفق و موید باشید.

 1- تأسی به باورهای کرامت بخش انسانی و اسلامی در کلیه فعالیت ها و تعهد به اجرای خط مشی سازمان.

 2- تلاش مستمر در ارتباط با تأمین، ذخیره سازی، انتقال، توزیع و کنترل کمی و کیفی فرآورده های نفتی و حصول اطمینان از بهره برداری حداکثری از ظرفیتها با تلفیق نقش حاکمیتی و نظارتی.

 3- نظارت بر امر نگهداشت تأسیسات ، تجهیزات و تعمیرات ابنیه و به روز رسانی استانداردهای مرتبط با آن و متناسب با افزایش ظرفیت تولید و مصرف به منظور ایجاد امنیت پایدار در امر سوخت رسانی.

4- تامین شرایط آمادگی کامل برای مقابله با شرایط خاص و بحرانی.

5- رعایت الزامات ایمنی، بهداشت محیط زیست با اهتمام به تعهدات بین المللی زیست محیطی و همچنین قوانین و دستورالعملها در کلیه مراحل برآوردها ، انعقاد قراردادها و اسناد مالی و اعتباری و اطمینان از رعایت این موارد در سطوح مختلف سازمان.

6- نظارت مستمر و مستقیم در راستای کاهش هزینه ها، ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد اداری.

7- تعامل منطقی و مستمر با مسئولین و مقامات محترم محلی و استانی ، ائمه معزز جمعه، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، و تکریم ارباب رجوع.

8- برقراری ارتباط مؤثر با ذینفعان اعم از مصرف کنندگان، صاحبان مجاری عرضه و شرکتهای پیمانکاری حمل و پیمانکاران داخلی شرکت.

9- بهبود رضایتمندی و اطمینان از حقوق شهروندی مشتریان، کارکنان و سایر ذینفعان در حوزه فعالیتهای شرکت با توجه ویژه به مسئولیت اجتماعی شرکت .

10- افزایش امکان حضور بخش خصوصی درعرصه توزیع، فروش و ذخیره سازی فرآورده های نفتی در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی.

بدین وسیله فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات جناب آقای حسینعلی طالبی که در این مدت تصدی مسئولیت مذکور را عهده دار بودند قدردانی نموده و توفیق روز افزون ایشان را از خداوند منان مسئلت می نماید.

سید محمد رضا موسوی خواه

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :