آخرین عناوین

دوشنبه 1 بهمن 1397-11:31 کد خبر:65351

دادستان ساری اعلام کرد:

اموات دیگر نباید در آرامگاه ملامجدالدین ساری تدفین شوند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز ساری با بیان اینکه فضای زیادی برای دفن اموات در آرامگاه ملامجدالدین وجود ندارد، گفت: اموات جدید باید در بهشت رضا تدفین شوند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،سید یونس حسینی‌عالمی با بیان اینکه ظرفیت آرامگاه ملامجدالدین ساری به اتمام رسیده است، اظهار داشت:فضای زیادی برای دفن اموات در آرامگاه ملامجدالدین ساری وجود ندارد و فقط بخش کوچکی از آن باقی مانده که برخی از اهالی نسبت به دفن اموات در آن مکان اعتراض داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ساری در گذشته بهشت رضا را برای دفن اموات شهروندان ساروی در نظر گرفته بود، افزود: مجموعه بهشت رضا بالاتر از پارک جنگلی شهید زارع قرار دارد که زیرساخت آن باید افزایش پیدا کند و شرایط دفن اموات در آن بهتر از گذشته مهیا شود.

دادستان ساری با بیان اینکه مخالف دفن اموات در آرامگاه ملامجدالدین هستیم، تصریح کرد: به‌علت نبود ظرفیت بهتر است آرامستان از شهر ساری خارج شود.

حسینی‌عالمی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا قرار نبود بهشت رضا ساری تبدیل به پارک شود، گفت: بهشت رضا هنوز کاربری آرامستان دارد و برخی اموات نیز در آن دفن می‌شود و برای ادامه فعالیت با کاربری آرامستان هیچ مانعی وجود ندارد.

وی بیان کرد: چند ماه است که این مسئله را به شهرداری گفته‌ایم اما پیگیری‌ها باید جدی‌تر شود و اموات جدید شهروندان ساروی در بهشت رضا دفن شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :