آخرین عناوین

دوشنبه 1 بهمن 1397-16:56 کد خبر:65364

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران خبر داد:

افزایش آهسته قیمت طلا در بازار/ سکه 4 میلیون و 100 هزار تومان

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران گفت:در حال حاضر قیمت‌ها به‌صورت خرچنگی در حال افزایش است که با این شرایط به نظر می‌رسد، پایین آمدن قیمت سخت می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ،محمدرضا نصیری در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا اظهار کرد: در بازار امروز هر گرم طلا به 375 هزار تومان رسید.

وی افزود: قیمت هر گرم طلا از 330 هزار تومان طی دو هفته گذشته با رشد 45 هزار تومانی در هر گرم به 375 هزار تومان رسید.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با بیان اینکه قیمت هر مثقال طلا از 1600 تومان هم عبور کرد؛ خاطرنشان کرد: یک زمان قیمت طلا به‌صورت آنی و در اثر یک عامل غیرمتقربه بالا می‌رود که طبیعتا پس از مدت کوتاهی و بلافاصله پس از رفع مشکل به‌وجود آمده، قیمت به روال قبلی باز می‌گردد.

این فعال صنفی بازار طلا تصریح کرد: اما در حال حاضر قیمت‌ها آرام آرام و به‌صورت خرچنگی در حال افزایش است و طی یکی دوهفته اخیر شاهد افزایش 45 هزار تومانی هر گرم طلا بوده‌ایم که با این شرایط، به نظر می‌رسد روند صعودی طلا در پیش باشد و در این چنین شرایطی، پایین آمدن قیمت، سخت می‌شود.

نصیری در پایان قیمت امروز سکه امامی را 4 میلیون و 100 هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت امروز نیم سکه دو میلیون و 200 هزار و ربع سکه یک میلیون و 270 هزار تومان در معاملات رقم خورد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :