آخرین عناوین

چهارشنبه 3 بهمن 1397-9:48 کد خبر:65399

بدهی‌های «کمیل قاسمی» عامل اصلی پلمپ شدن سالن سیدرسول حسینی!!

سالن سیدرسول حسینی ساری پلمپ شد! / آیا پلمپ می‌شکند؟

سالن سید رسول حسینی در مرکز شهر ساری قرار دارد و مکانی پرطرفدار برای ورزشکاران ساروی است، چند روزی است بدلیل عمل نکردن مستاجر به تعهداتش پلمپ شده بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، در چند روز اخیر خبری در فضای مجازی تحت عنوان “سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی ساری پلمپ شده است”در حال پخش شدن است که این موضوع سوالات زیادی را در ذهن ورزشی‌های استان مازندران و مخصوصا شهر ساری ایجاد کرده است.

سالن سید رسول حسینی که حدود یک سالی است طی مناقصه‌ای به کمیل قاسمی پهلوان کشتی ایران و استان مازندران رسیده بود گویا به دلایل مشکلات مالی و عدم پرداخت حق و حقوق این سالن، پلمپ شده است.

بدهی مستاجر(کمیل قاسمی) به اداره کل ورزش و جوانان مازندران علت اصلی پلمپ سالن سید رسول حسینی بوده است و با پیگیری‌هایی که از واحد حقوقی اداره کل ورزش و جوانان گرفته شده، گویا مستاجر از زمان تحویل سالن با به اکنون ریالی جهت دریافت سالن به اداره کل ورزش و جوانان پرداخت نکرده تا مسئولان اداره کل مجبور به پلمپ این مکان پر تردد ورزشی شوند.

اما این روزها صدای اعتراضات شدید باشگاه‌های ورزشی بانوان و آقایانی که در طول هفته در این مکان ورزشی مشغول به فعالیت بودند، زیاد شده و همین موضوع سبب شده تا خبرهای خوشی مبنی بر شکسته شدن پلمپ سالن سید رسول حسینی به گوش برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهر ساری با تایید این موضوع از باز شدن پلمپ سالن سید رسول حسینی خبر داد و گفت : درست است که مستاجر در پرداخت اجاره‌اش به تعهداتش عمل نکرده است اما ورزشکاران ساروی نباید متضرر شوند و بزودی شرایط برای تمرین ورزشکاران ساروی در این سالن فراهم خواهد شد.

براساس این گزارش،سالن سید رسول حسینی در مرکز شهر ساری قرار دارد و محل پرطرفدار برای ورزشکاران ساروی جهت تمرین و مسابقات ورزشی می باشد که چند روزی است بدلیل عمل نکردن مستاجر به تعهداتش پلمپ شده بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :