آخرین عناوین

شنبه 18 مرداد 1393-17:14 کد خبر:654

تغییری دیگر در سطح مدیران کل در مازندران:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد/تکذیب خبر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را منصوب کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، سرانجام پس از رایزنی های صورت گرفته از سوی سیاسیون و چهره های فرهنگی دولت تدبیر و امید در مازندران، عنان دستگاه فرهنگ و هنر مازندران، یک روز پس از برگزاری روز خبرنگار از حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی به فرد دیگری از استانداری رسید.

علی جنتی امروز در حکمی علی شادمان را به سمت مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب و از خدمات حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی تقدیر کرد.

به نظر می رسد با انتصاب شادمان در تصدی فرهنگ و هنر مازندران، تغییرات جدی در حوزه معاونت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران صورت گیرد.

شادمان که از نیروهای معتدل اصلاح طلبی در مازندران بوده، در دولت تدبیر و امید مدیرکل اجتماعی و شوراهای استانداری مازندران شده است.

قرار است مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اواخر هفته جاری با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری برگزار شود.

*****  

سخنگوی اداره کل ارشاد مازندران در پاسخ به خبر منتشره بالا مطلبی را به سایت خزرخبر ارسال نمود که عینا منتشر می شود:

تغییر مدیرکل ارشاد استان مازندران صحت ندارد

سخنگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: هرگونه تغییر مدیرکل فعلی ارشاد اسلامی مازندران را غیرصحیح دانست.

عباس مهدوی افزود: انتشار خبری مبنی بر تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از سوی وزارتخانه هنوز تایید نشده و تا این لحظه حجت الاسلام ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است.

وی اظهار داشت: هم اکنون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در اجلاس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در تهران حضور داشته و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیاست های فرهنگی و هنری دولت در سال 93 را به محضر مدیران کل ارشاد اسلامی رسانده است.

سخنگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه ممکن است تغییراتی در بدنه ارشاد اسلامی در آینده صورت گیرد، تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات واصله از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی هنوز در مسند مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حضور دارد.

به گزارش خزرخبر،شایعه تغییر مدیر کل ارشاد مازندران از چندی قبل زمزمه می شده است که با انتشار این خبر از سوی یکی از خبرگزاری های معتبر کشور، این تغییر قوت گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :