آخرین عناوین

پنجشنبه 4 بهمن 1397-19:33 کد خبر:65417

روابط عمومی شهرداری ساری اعلام کرد:

مركز خدمات اجتماعي شهرداري ساري(گرمخانه)آماده ارائه خدمات به شهروندان

مرکز خدمات‌ اجتماعی شهرداري ساري از عموم شهروندان دعوت مي‌كند در صورت مشاهده و شناختن فرد يا افرادي كه نياز به حمايت دارند با شماره‌هاي 33032188 -011 و 33245339-011 تماس بگيرند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، مركز خدمات اجتماعي شهرداري ساري كه با هدف خدمت‌رساني به مددجويان و افراد بي‌سرپناه و در راه ‌ماندگان به شكل شبانه‌روزي  تشكيل شده است شرايط و مراحل پذيرش مددجويان را به شرح زير اعلام مي‌كند:

اول؛ تشكيل پرونده در ابتداي ورود مددجو

دوم؛ استحمام و تعويض لباس در اتاق‌هاي مخصوص لباس واحد موردنظر

سوم؛ رفتن به آسايشگاه و پذيرايي از مددجو با چاي و غذاي گرم

چهارم؛ در ساعت 11 شب با اعلام خاموشي، مددجو در آسايشگاه براي خواب و استراحت مستقر مي‌شود.

پنجم؛ ساعت 7.30 صبح مددجو بيدار شده و بعد از صرف صبحانه با سرويس به سطح شهر باز مي‌گردد.

گفتني‌ست كه اين مركز خدمات گسترده‌اي را همچون سرويس اياب و ذهاب از سطح شهر تا مركز (ميدان خزر)، گشت موتوري جهت شناسايي افراد نيازمند و معرفي گرمخانه در محلات پرخطر، حضور پزشك و روان‌پزشك و معاينه مددجويان به صورت هفتگي (در صورت نياز، ارجاع مددجو به مراكز درماني)، ارائه خدمات مشاوره‌اي و آموزش مهارت‌هاي پرهيز از رفتارهاي پرخطر و مصرف مواد مخدر و... در اختيار مددجويان قرار مي‌دهد.

ضمن اينكه مددجويان در روزهاي سرد و باراني مي‌توانند در طول روز نيز در آسايشگاه گرمخانه استراحت كنند.

اين واحد خدمات‌رساني شهرداري ساري از عموم شهروندان دعوت مي‌كند در صورت مشاهده و شناختن فرد يا افرادي كه نياز به حمايت دارند با شماره‌هاي 33032188-011 و 33245339-011 تماس بگیرند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :