آخرین عناوین

شنبه 6 بهمن 1397-9:51 کد خبر:65442

برای چندمین بار در نخستین سال گازرسانی مدرن:

نقص فنی تریلر گازرسانی به کجور و قطع 3 ساعته گاز / گازرسانی مدرن یا بار کج بی‌تدبیری

برای چندمین بار تریلر حامل کپسول‌های گاز CNG که به سمت شهر کجور در حرکت بود از حرکت ایستاد تا مردم شهر کجور چند ساعت در سرمای زیر صفر درجه بدون گاز بمانند و شب سختی را بگذرانند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، برای چندمین بار تریلر حامل کپسول‌های گاز CNG که به سمت شهر کجور در حرکت بود دچار نقص فنی شده و از حرکت ایستاد تا مردم شهر کجور چند ساعت در سرمای زیر صفر درجه بخش کوهستانی کجور بدون گاز بمانند و شب سختی را بگذرانند.

تریلر حامل کپسول‌های گاز CNG نیز به علت نقص فنی سیستم ترمز در بین راه متوقف شد و با توجه به اینکه ذخیره گاز بَسکِت موجود در ایستگاه گاز شهر کجور به اتمام رسیده بود، گاز تمامی مشترکان شهر کجور به مدت 3 ساعت قطع شد.

این اتفاق که برای چندمین بار در نخستین سال گازرسانی مدرن به شیوه روز دنیا برای مردم شهر کجور که دل به تدبیر مسئولان بسته بودند و زمستان امسال را فصلی آرام از نظر گرمایشی و تأمین سوخت می‌دانستند و بسیاری نیز بخاری‌های نفتی و گازوئیلی خود را هم به امید گازدار شدن شهرشان فروختند، مشکلات عدیده‌ای را برای مردم این شهر کوهستانی ایجاد کرده است.

اعضای شورای اسلامی شهر کجور پس از قطعی گاز شهر، بلافاصله به محل زمین‌گیرشدن تریلر حامل کپسول‌های گاز CNG عزیمت کردند و راننده تریلر را جهت تأمین قطعه مورد نیاز خودرو به نوشهر اعزام کردند و راننده تریلر نیز پس از تهیه قطعه موردنظر خودرویش و بازگشت به محل توقف تریلر، نقص فنی ایجاد شده را برطرف کرد تا اینکه پس از چند ساعت بَسکِت گاز را به ایستگاه شهر کجور رساند تا پس از دو ساعت گاز شهر وصل شود.

شهردار کجور در این‌باره اظهار کرد: ضعف در تأمین بَسکِت استندبای، باعث بروز چنین قطعی‌های نابهنگام شده و مدیریت شهری بدون هیچ‌گونه اغماضی مراتب اعتراض شدید شهروندان شریف شهر کجور را به گوش مسئولان شهرستانی و استانی خواهد رساند.

جمال ملک‌محمدی گفت: این نارسایی با وجود تذکرات مکرر شورای شهر و شهرداری کجور، به مسئولان گاز اعلام شد تعداد بَسکِت‌های ایستگاه گاز CNG کافی نیست و کوچک‌ترین نقصی برای تریلر یا حادثه‌ای برای راننده و یا بارش کمترین برف، مانع از گازرسانی به شهر شده و قطع گاز را در پی دارد.

براساس این گزارش، مسئولان استانی و شهرستانی در روزهایی که گازرسانی به دو شهر پول و کجور را جزء تدبیر و افتخارات خود می‌دانستند و تبلیغات گسترده‌ای برای آن کرده‌ بودند که البته برخی تبلیغات‌ها نیز رنگ و بوی انتخاباتی زودهنگام داشته است، امروز در برابر مشکلات گازرسانی به روشی که آن را شیوه روز دنیا قلمداد می‌کردند در برابر این «بار کج بی‌تدبیری» سکوت عجیبی کردند و پاسخ‌گوی این شرایط به مردم منطقه نیستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :