آخرین عناوین

دوشنبه 8 بهمن 1397-10:44 کد خبر:65498

نابسامانی وضعیت پسماند در مازندران:

تکمیل کارخانه زباله‌سوز نوشهر 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مجری طرح کارخانه زباله سوز در مازندران گفت: برای بهره‌برداری کامل این پروژه نیاز به اعتبار 25 میلیارد تومانی است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، یکی از برنامه‌های راهبری متولیان امر در مازندران احداث کارخانه‌ها زباله‌سوز در دو شهرستان ساری و نوشهر است.

در حال حاضر کارخانه زباله‌سوز نوشهر در آستانه بهره‌برداری قرار دارد براساس اعلام زمان‌بندی از گذشته مقرر شده بود که 22 بهمن ماه سال جاری افتتاح شود.

در ارتباط با آخرین وضعیت تکمیل این پروژه با بهروز امام مجری پروژه نیروگاه زباله‌سوز در نوشهر و ساری گفت‌وگوی انجام دادیم...

وی با اعلام اینکه  75 درصد عملیات نصب پروژه کارخانه زباله‌سوز نوشهر به اتمام رسیده است، گفت: در عملیات ساختمانی با پیشرفت 96 درصدی مواجه هستیم.

امامی خاطر نشان کرد: براساس برنامه‌ریزی مقرر شده بود که 22 بهمن ماه به بهره‌برداری برسد اما این پروژه حدود 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: ساخت عملیات ساختمانی در تعهد دولت قرار دارد و شهرداری نوشهر توان پرداخت این رقم از اعتبارات را ندارد، در حال حاضر به شدت پیگیری اعتبارات از دولت هستیم.

مجری کارخانه زباله‌سوز نوشهر یادآور شد: از 11 سرفصل باقیمانده 6 مورد به اتمام رسیده و در سه قسمت همکاران ما مشغول فعالیت بوده و برای تکمیل بقیه نیاز به تکمیل اعتبارات است.

وی با اعلام اینکه همه مسئولان استانی پیگیری تکمیل این پروژه هستند، افزود: در نامه‌ای که به محضر رهبر انقلاب اسلامی ایران برای تکمیل این پروژه اعتبار درخواست شد، ایشان رقم 5 میلیارد تومان پرداخت کردند.

امامی یادآور شد: همه مسئولان استانی به شدت پیگیر تامین اعتبار این پروژه هستند و از همه جهات برای تکمیل این پروژه تلاش می‌شود.

وی در ارتباط با مشکلاتی که برای تامین برق و آب نیروگاه وجود داشته حل شده است، افزود: برای انتقال آب و برق هم نیاز به تامین اعتبار و مربوط به اعتبار 25 میلیارد تومانی است.

مجری نیروگاه زباله‌سوز مازندران، ادامه داد: حدود 1.5 میلیارد تومان برای خط انتقال و احداث اتاق پست برق و 2 میلیارد تومان برای انتقال آب اعتبار نیاز است.

وی در پایان گفت: با اختصاص رقم 25 میلیارد تومان پروژه نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به بهره‌برداری می‌رسد و زمان بهره‌برداری آن بستگی به تامین اعتبار دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :