آخرین عناوین

شنبه 18 مرداد 1393-17:23 کد خبر:655

آخرین اخبار از سانحه معدن کیاسر :

دلایل بروز سانحه معدن ذغال‌سنگ کیاسر در حال بررسی است

بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران گفت: دلایل بروز سانحه معدن ذغال سنگ کیاسر که منجر به فوت ذغال سنگ کیاسر شد در حال بررسی است.


به گزارش خزرخبر،اسماعیل امینی در گفت‌وگو با فارس ، با اشاره به کشته شدن دو نفر از معدن‌کاران معدن ذغال سنگ که ظهر امروز رخ داد، بیان داشت: برای جلوگیری از بروز سانحه بیشتر در معدن کیاسر کارگران معدن‌کار این واحد از تونل خارج شدند.

وی درباره کشته شدن دو نفر گفت: علت این حادثه با حضور کارشناسان برجسته در حال بررسی است.

بخشدار منطقه چهاردانگه ساری اضافه کرد: تهویه تونل معدن انجام شد و نیروهای فنی در حال فعالیت هستند.

به گزارش فارس، در اثر بروز نشت گاز در معدن کیاسر دو نفر مجروح و دو نفر از معدن‌کاران جان‌شان را از دست داده اند.

2 کشته و 2 زخمی در معدن ذغال‌سنگ کیاسر

رئیس اور‍ژانس مازندران از بروز سانحه در معدن ذغال سنگ کیاسر خبر داد و گفت: در اثر این سانحه دو نفر مجروح و دو نفر دیگر نیز کشته شدند.

فرهاد مصدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از بروز سانحه در معدن ذغال سنگ کیاسر خبر داد و گفت: ظهر امروز در این سانحه چهار نفر دچار سانحه شدند.

وی تصریح کرد: یکی از معدن کاران به دلیل فشار ناشی از گاز در همان معدن فوت کرد.

رئیس اورژانس مازندران خاطرنشان کرد: یکی دیگر از معدن کاران که به صورت نیمه جان از داخل معدن به بیمارستان درمان بستر کیاسر منتقل شد با وجود اقدامات درمانی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این مسئول بیان داشت: دو نفر دیگر نیز در این سانحه دچار مصدومیت شدند که به مرکز درمانی منتقل شدند.

مصدری خاطرنشان کرد: در این سانحه قاسم جعفری و جعفرسیاوشی به ترتیب 47 و 41 ساله جان خود را از دست دادند و رضا قاسمی و یکی دیگر از مجروحان که اسم وی مشخص نیست برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خزرخبر،علی هباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران اسامی دو نفر فوت شده را به این شرح اعلام کرد:قاسم جعفری 41 ساله،جعفر سیاووشی 45 ساله.

وی همچنین اظهار داشت:علت دقیق مرگ در دست بررسی می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :