آخرین عناوین

دوشنبه 8 بهمن 1397-20:52 کد خبر:65509

در نشست شهردار ساری و مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران مطرح شد:

اختصاص ساختمان در بوستان ولایت به کتابخانه ویژه کودکان

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران، اختصاص یک ساختمان در بوستان ولایت به کتابخانه ویژه کودکان را فصل جدیدی از خدمات کتابخانه ای برای آینده سازان شهر ساری دانست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، مهدی عبوری شهردار مرکز استان در راستای تعامل و همکاری موثر میان مدیریت شهری و نهاد کتابخانه های عمومی با آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران دیدار و گفتگو کرد.

مهدی عبوری در این دیدار، پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی از سوی شهرداری ساری را یک سرمایه گذاری مهم و موثر فرهنگی برای شهر و شهروندان دانست و اظهار داشت:کتابخانه ها از دیرباز نماد فرهنگی هر شهر محسوب می شدند و پس از انقلاب هم به این مجموعه توجه ویژه ای شد که ثمرات فراوانی هم داشته است.

وی، زمینه سازی برای اقبال جوانان به کتابخانه های عمومی را یک فرصت بزرگ برشمرد و افزود: باید شرایط قانونی برای تمرکز این نهاد بر فعالیت های فرهنگی فارغ از دغدغه های مالی فراهم شود و مطمئنا شهرداری ساری همواره پای کار هست و خواهد بود.

شهردار ساری با اشاره به احداث کتابخانه ویژه کودکان در بوستان ولایت ساری خاطر نشان کرد: در این بوستان ابنیه های مختلفی با کاربری فرهنگی مانند خانه علوم ، خانه جهاندیدگان و ...درنظر گرفته شده است و کتابخانه از مهمترین قسمت های این ابنیه ها می باشد که برای مدیریت شهری حائز اهمیت است و مسلماً با مدیریت صحیحی که از سوی نهاد کتابخانه های عمومی اعمال خواهد شد، رضایت شهروندان جلب خواهد شد.

در این دیدار ولیپور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با قدردانی از تعاملات شهرداری ساری با این نهاد گفت: رویکرد شهردار ساری همواره بر حمایت از فعالیت های کتاب محور بوده است و امیدواریم با بهینه سازی پرداخت سهم نیم درصد، مسیر این تعاملات دوسویه به شکل موثرتری فراهم شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران، اختصاص یک ساختمان در بوستان ولایت به کتابخانه ویژه کودکان را فصل جدیدی از خدمات کتابخانه ای برای آینده سازان شهر ساری دانست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :