آخرین عناوین

دوشنبه 8 بهمن 1397-21:1 کد خبر:65510

برگزاری نشست مشترک مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران به همراه جمعی از معاونین و مدیران با حضور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با رئیس و هیأت رئیسه این دانشگاه دیدار کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با رئیس و هیأت رئیسه این دانشگاه دیدار کردند.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  در این دیدار ضمن خیر مقدم، با اشاره به اهمیت حوزه سلامت و الگوی صحیح ارائه خدمات در این حوزه اظهار کرد: طرح تحول سلامت که مورد تایید مقام معظم رهبری و از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید است نیازمند مشارکت و همکاري کليه سازمان هاي مرتبط بالاخص سازمان صدا و سيماست.

موسوی با مرور اجمالی حوزه های مختلف دانشگاه و تشریح شاخص های سلامت استان به  توفیقاتی که در حوزه سلامت حاصل شد اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران، گام های بزرگی برای توسعه و ارتقاء شاخص های مهم در حوزه سلامت برداشته شد.

هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران  نیز در این نشست با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: عملکرد مناسب حوزه سلامت که از برکت انقلاب حاصل شده است مایه امید بخشی به مردم شریف و شایسته تقدیر است.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای مازندران ضمن اعلام آمادگی در خصوص شناساندن خدمات حوزه سلامت به مردم اظهار داشت: این سازمان آمادگی دارد با حرکت گام به گام و دوشادوش با دانشگاه علوم پزشکی مازندران اطلس سلامت استان ، برنامه سلامت الکترونیک و اجتماعی شدن سلامت را که توسط این دانشگاه به اجرا درآمده است معرفی نماید.

 ابراهیمی با اظهار خرسندی از کسب رتبه های برتر دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جشنواره های مختلف از جمله جشنواره تحقیقاتی رازی و جشنواره خوارزمی ، ورود به باشگاه دانشگاه های یک درصد جهان  و قرار گرفتن در جمع ۹ دانشگاه برتر جهان اسلام  و ۷ دانشگاه برتر کشور در حوزه پزشکی این موفقیتها را مایه مباهات و افتخار دانست و اظهار کرد: سطح و کیفیت خدماتی که در حوزه سلامت ارائه می گردد مصداق کار جهادی و انقلابی است.

وی با اشاره به این که باید به مجموعه تحولاتی که در حوزه سلامت هم در بخش خدمات و هم در حوزه تولید دانش و فناوری و افتخاراتی که در سطح ملی و بین المللی توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران کسب می گردد پوشش مناسبی داده شود ابراز امیدواری کرد تا با همکاری این دانشگاه برنامه های مستند فاخر در حوزه سلامت توليد و پخش گردد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :