آخرین عناوین

سه شنبه 9 بهمن 1397-11:4 کد خبر:65522

رئیس پلیس راه مازندران خبرداد:

ادامه بارش برف در محورهای هراز و کندوان/ ریزش سنگ و گل و لای در محور هراز

رئیس پلیس راه مازندران گفت:شاهد ریزش سنگ و گل و لای در محور هراز از روز گذشته بودیم و در محور کندوان نیز این احتمال وجود دارد و مأموران راهداری نسبت به پاک‌سازی مسیر اقدام می‌کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،علیرضا قدمی اظهار داشت: شاهد بارش برف در محورهای هراز و کندوان و بارش باران در محورهای سوادکوه، کیاسر و پایین دست مازندران هستیم.

وی افزود: به‌دلیل بارش‌ها شاهد ریزش سنگ و گل و لای در محور هراز از روز گذشته بودیم و در محور کندوان نیز این احتمال وجود دارد که مأموران راهداری نسبت به بازگشایی و پاک‌سازی مسیر اقدام می‌کنند ولی لازم است افراد از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: درست است شاهد بارش برف و باران در محورهای شمال هستیم ولی تردد در تمامی محورهای استان جریان دارد.

این مسئول با اشاره به آماده‌باش مأموران پلیس راه در تمامی محورهای مازندران، تصریح کرد: باتوجه به شرایط جوی لازم است رانندگان خودروها را به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز کنند.

قدمی با اعلام اینکه مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های مازندران است، گفت: ضرورت دارد رانندگان قبل از تردد وضعیت جاده‌های مازندران استعلام کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :