آخرین عناوین

سه شنبه 9 بهمن 1397-17:41 کد خبر:65532

مدیرکل هواشناسی مازندران اعلام کرد:

تداوم بارش‌ها تا امشب در آسمان مازندران

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: امروز و امشب کماکان تداوم بارش را در آسمان مازندران داریم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،سیدمحمدرضا رضوی اظهار داشت: از روز گذشته بارش‌ها از سمت ارتفاعات غرب مازندران شروع شد که بارش در ارتفاعات به ‌صورت برف بود.

وی افزود: بیشترین بارش باران  تا صبح امروز از سیاه‌بیشه 35  و بلده هشت میلی‌متربوده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران اضافه کرد: بیشترین میزان بارش نیز تا صبح امروز در محدوده پل زنگوله تا تونل کندوان بین 25 تا 50، محدوده امام‌زاده هاشم محور هراز حدود 15 و محدوده گدوک محور سوادکوه حدود پنج سانتی‌متر گزارش شده است.

این مسئول ادامه داد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته از پل‌سفید 22 و آمل 21 درجه و کمینه دما از سیاه‌بیشه با دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شده است.

رضوی با بیان اینکه امروز و امشب کماکان تداوم بارش را در آسمان مازندران داریم، گفت: ارتفاعات مازندران طی این مدت به‌ صورت ابری مه‌آلود همراه با بارش برف و باران خواهد بود.

وی یادآور شد: دمای هوا امروز نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اعلام اینکه بارش‌ها تا اواخر امشب در آسمان مازندران ادامه دارد، تصریح کرد: صبح چهارشنبه این سامانه بارشی از سمت شرق مازندران خارج شده و تا صبح شنبه جوی پایداری در آسمان مازندران حاکم خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، اواخر روز شنبه با نفوذ سامانه بارشی شرایط برای ابرناکی و بارش‌ها فراهم می‌شود که شنبه و یک‌شنبه آسمانی بارانی همراه با کاهش دما در مازندران خواهیم داشت.

رضوی در پایان گفت: دریای مازندران تا فردا به‌ صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :