آخرین عناوین

سه شنبه 9 بهمن 1397-18:5 کد خبر:65533

واکنش نماینده مجلس به لغو حکم مدیر یکروزه آموزش و پرورش در بابل:

وزیر آموزش و پرورش با حیثیت فرهنگیان بابل بازی نکند

نماینده مردم بابل در مجلس با ابراز تاسف از اتفاقات مرتبط با لغو حکم یک روزه مدیر تازه منصوب شده آموزش و پرورش این شهرستان از وزیر آموزش و پرورش خواست با حیثت فرهنگیان بازی نکند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حسین‌نیازآذری با ابراز تاسف از اتفاقات مرتبط با لغو حکم یک‌روزه مدیر تازه منصوب و معارفه شده آموزش و پرورش شهرستان بابل از وزیر آموزش و پرورش خواست با حیثت فرهنگیان بازی نکند.

وی با تاکید براینکه انتصاب و انتخاب مدیر شهرستان حق وزارت‌خانه است و اینجانب نیز با تصمیمات و پیشنهادات ستاد وزارت متبوع، استاندار مازندران و مدیرکل آموزش پرورش مازندران همراهی داشته‌ام اظهار کرد: بی‌ثباتی مدیریتی آموزش و پرورش شهرستان بابل محصول ناکارآمدی وزیر آموزش و پرورش است و ایشان باید در خانه ملت پاسخگو باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با عذرخواهی از فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های دانشگر شهرستان بابل به‌دلیل بی‌تدبیری وزیر آموزش و پرورش از رئیس‌جمهور خواست تا با مقدرات این شهرستان بازی نشود.

نیازآذری با تصریح اینکه دستگاه تعلیم و تربیت نباید وجه المصالحه مطامع اشخاص و کشمکش جریان‌های سیاسی شود از وزیر آموزش و پروش خواست استقلال رای داشته باشد و آرامش را به آموزش و پرورش بابل برگرداند.

این عضو مجمع نمایندگان مازندران درخانه ملت لغو حکم مدیر تازه منصوب شده آموزش و پرورش بابل را رویه‌ای غیراخلاقی و بی‌احترامی به فرهنگیان دانست و افزود: چرا وزیر با حیثیت همکارانش بازی می‌کند.

نیازآذری افزود: وزارت خانه دوماه پیش نیز متاثر از فشار و دخالت فردی خاص در اقدامی عجولانه و غیراخلاقی حکم مدیر پیشکسوت قبلی را باوجود مخالفت روسای ادوار و بزرگان فرهنگی شهرستان در آستانه بازنشستگی لغو می‌کند و سپس حکم انتصابی مدیر جدید را یک‌روزه تغییر می‌دهد و چندماه اداره بزرگ‌ترین نهاد تعلیم و تربیت استان مازندران را در التهاب و بی‌ثباتی گروگان گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام وزیر را خلاف اخلاق می‌دانم و برای صیانت و دفاع از کرامت انسانی و منزلت فرهنگیان از رسالت نظارتی و پارلمانی  برای اصلاح روندهای نادرست استفاده خواهم کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از مشکلات رفاهی و معیشتی معلمان، گفت: بخش اعظم مشکلات فرهنگیان محصول مقامات ضعیف این وزارت‌خانه است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :