آخرین عناوین

چهارشنبه 10 بهمن 1397-9:26 کد خبر:65538

با حکم رئیس شبکه بهداشت آمل صورت گرفت:

انتصاب سرپرست جدید بیمارستان امام(ره) آمل

طی حکمی از سوی رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل، سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، با حکم فرامرز اکبری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل، سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان منصوب شد.

حمزه قاسمی پیش از این سمت نزدیک به 10 سال رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل بود که کارنامه درخشانی از خود طی مدت مسئولیتش بر جای گذاشت.

از خدمات ارزشمند و تلاش‌های محمدتقی رمضانی رئیس سابق بیمارستان امام خمینی(ره) آمل نیز قدردانی شد.

در حکم مسئولیت حمزه قاسمی که از سوی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل صادر شده است، بیان شد: با استناد نامه شماره ۴۳۵۵ مورخ ۹/۱۱/۹۷ ریاست دانشگاه علم پزشکی مازندران، نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، ضمن قدردانی از زحمات محمدتقی رمضانی در زمان تصدی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت و ردیف حقوقی به عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) آمل منصوب می‌شوید.

امید است به یمن الطاف ایزد متعال با بهره‌گیری مناسب از تمام ظرفیت‌های موجود و حفظ کرامت بیماران و کارکنان در پیشبرد اهداف دانشگاه و ارائه خدمات مطلوب به مردم آمل در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل در ادامه به موارد زیر تأکید کرد: افزایش رضایتمندی بیماران و رعایت منشور حقوق بیمار و تکریم ارباب رجوع، اجرای برنامه تحول نظام سلامت، برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع شهری و اجرای برنامه استراتژیک، برنامه بهبود کیفیت، ارتقا و اعتباربخشی، ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات تشخیصی و درمانی بیمارستان به ویژه اورژانس، بخش‌های مراقبت ویژه و درمانگاه‌های تخصصی و نظارت مستمر بر عملکرد پزشکان و کارکنان بیمارستان و جلب مشارکت آنها در اداره امور بیمارستان.              

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :