آخرین عناوین

چهارشنبه 10 بهمن 1397-11:43 کد خبر:65543

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران عنوان کرد:

ضرورت تجهیز خودروها به زنجیرچرخ برای تردد از محورهای کوهستانی مازندران

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت:از لحاظ جوی نیز بارشی نداریم ولی خودروهایی که قصد تردد از محورهای کوهستانی مازندران دارند حتما به زنجیرچرخ مجهز شوند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،محسن هاشمی اظهار داشت: در حال حاضر تمامی راه‌ها باز است.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی است، افزود: از لحاظ جوی نیز بارشی نداریم ولی خودروهایی که قصد تردد از محورهای کوهستانی مازندران دارند حتما به زنجیرچرخ مجهز شوند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی همانند چهارشنبه‌های گذشته در محورهای استان آغاز می‌شود، بیان کرد:تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

هاشمی اضافه کرد:تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی به ممنوع بودن تردد تریلی همچنان از محور اشاره کرد و ادامه داد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به ‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

* ساعت ۱۷ تا ۱۸ جمعه ۲۱ دی ماه؛ ساعت اوج ترافیک در محورهای مازندران

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: کل تردد وسایل نقلیه طی دی‌ماه امسال در استان مازندران ۴۲ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۶۸۷ تردد بوده که در مقایسه با آذرماه ۸ درصد کاهش و در مقایسه با دی‌ماه سال گذشته ۳ درصد افزایش داشت.

هاشمی بیان کرد:طی این مدت متوسط تردد وسایل نقلیه سنگین نیز ۵ هزار و ۷۲۱ تردد بوده که در مقایسه با آذرماه امسال ۰.۶ درصد افزای و در مقایسه با دی‌ماه سال گذشته ۸ درصد کاهش یافت.

وی تأیید کرد:کل تردد درون استانی در این مدت ۳۹ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۴۴۳ تردد بوده که در مقایسه با آذرماه امسال ۷ درصد کاهش و در مقایسه با دی‌ماه سال گذشته ۴ درصد رشد داشته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اعلام ساعت اوج ترافیک بین ۱۷ تا ۱۸ روز جمعه ۲۱ دی‌ماه امسال بوده است، تصریح کرد: آمار تردد وسایل نقلیه طی ۱۰ ماهه امسال ۵۲۴ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۵۵۹ تردد بوده که در مقایسه با ۱۰ ماهه سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است.

هاشمی تصریح کرد: براساس آمار تردد وسایل نقلیه طی دی‌ماه و ۱۰ ماهه امسال مازندران رتبه سوم پرترددترین استان در کشور را با سهم حدود ۶ درصد به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه میانگین سرعت تردد در محورهای مازندران ۷۲ کیلومتر بر ساعت بوده است، گفت:محورهای ساری ـ قائمشهر و برگشت، قائمشهر ـ بابل و برگشت، بابل ـ آمل و برگشت، بابلسر ـ بابل و برگشت و ساری ـ نکا و برگشت جزو پرترددترین محورهای مازندران طی این مدت بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :