آخرین عناوین

جمعه 12 بهمن 1397-23:6 کد خبر:65580

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

انتقال آب دریای خزر به سمنان هدیه خوبی به مازندران نیست

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید هدیه رئیس جمهوری که 70 درصد مردم مازندران به او رای دادند انتقال آب خزر به سمنان باشد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، علی محمد شاعری شامگاه جمعه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل بیمارستان در حال ساخت خاتم الانبیای بهشهر افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی تلاش برای توسعه بهداشت و درمان با قوت در دستور کار قرار گرفت و در سال های اخیر شاهد توسعه بیش از پیش در این بخش بوده ایم.

وی اظهار کرد: در بخش بهداشت و درمان در شرق مازندران همچون سایر بخش ها دارای نقشه راه و چشم انداز لازم هستیم و در یک دوره ۱۰ ساله از ابتدای دوره نمایندگی تلاش داریم تا تعداد تخت بیمارستانی منطقه به میانگین تعداد تخت استان برسد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نباید هدیه رییس جمهوری که ۷۰ درصد مردم مازندران به او رای دادند؛ انتقال آب خزر باشد.

شاعری با بیان اینکه اکنون سه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خاتم الانبیای بهشهر، بیمارستان ۶۴ تختخوابی نکا و بیمارستان ۶۴ تختخوابی گلوگاه در دست ساخت است؛ یادآور شد: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خاتم الانبیای بهشهر با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان امسال افتتاح می شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به حساسیت محصولات تراریخته اشاره و تصریح کرد: در حوزه محصولات تراریخته با حساسیت فراوان وارد شده و وزارت بهداشت را هم حساس کردیم تا این محصولات دارای برچسب شده و مشخص شوند.

شاعری اضافه کرد: وزارت بهداشت نباید روی موضوع تراریخته بی تفاوت باشد و بر همین اساس وزارت بهداشت موظف به برچشب دار کردن محصولات تراریخته شد.

وی همچنین با اشاره به بحران کم آبی در سطح کشور و انتقال آب خزر به سمنان خاطر نشان کرد: با وجود همه مخالفت های انجام شده، دولت انتقال آب خزر را در لایحه آورد در حالی که حق مردم مازندران این نیست و انتقال آب خزر هم تنها راه تامین آب برای سمنان نیست.

شاعری در ادامه با اشاره به گازرسانی به نقاط مختلف روستایی شرق مازندران گفت: گازرسانی به روستاها از برکات مهم انقلاب اسلامی بود که برای این منظور، در اسفند ماه امسال با برنامه ریزی انجام شده ۳۳ روستای شرق مازندران با اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی گازرسانی و مشعل گاز در این روستاها روشن می شود.

وی گفت: ظرفیت های خوبی در شرق مازندران برای گردشگری وجود دارد و این منطقه می تواند مقصد گردشگری شود و نقشه نهایی آزادسازی کاخ صفی آباد به وزارت اطلاعات ارائه شده و منتظر نتیجه نهایی هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :