آخرین عناوین

شنبه 13 بهمن 1397-9:4 کد خبر:65583

با وجود حضور 5 نماینده از استان‌های شمالی در کمیسیون تلفیق:

بودجه طرح انتقال آب دریای خزر به صحن علنی مجلس می‌رود

با وجود حضور پنج نماینده از استان‌های شمالی کشور در کمیسیون تلفیق، بودجه طرح انتقال آب دریای خزر از فیلتر این کمسیون گذشته و به صحن علنی مجلس می‌رود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، طرح انتقال آب دریای خزر با وجود مخالفت‌های زیست محیطی در کمیسیون تلفیق بودجه رای آورد و قرار است که به صحن علنی مجلس برود.

این طرح در حالی در سال جاری موفق به کسب بودجه 5 میلیارد تومانی شده است که پنج نفر از نمایندگان استان‌های شمالی کشور در کمیسیون تلفیق بودجه عضویت داشتند.

علی محمد شاعری نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از عبور بودجه طرح انتقال آب دریای خزر و مطرح شدن آن در صحن علنی مجلس خبر داد.

وی با اعلام اینکه این طرح با وجود مخالفت‌های زیست محیطی توسط دولت وارد کمیسیون تلفیق شده است، گفت: وضعیت دریای خزر چندان مناسب نیست.

این مسئول اضافه کرد: حجم آب دریای خزر کاهش یافته و اگر پسروی‌های دریا ادامه داشته باشد به شدت زیرساخت‌های دریایی سه استان حاشیه خزر دچار تهدید می‌شود.

شاعری یادآور شد: رسانه‌ها و اقدامات روشنگرانه آنها بسیار اثرگذار است.

براساس این گزارش، طرح انتقال آب دریای خزر به شدت مورد مخالفت جدی فعالان زیست محیطی کشور قرار گرفته است.

سید علی ادیانی راد، علی اصغر یوسف نژاد، یوسفیان ملا و احمدی لاشکی نمایندگان مازندرانی مجلس عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 مجلس شورای اسلامی هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :