آخرین عناوین

شنبه 13 بهمن 1397-14:19 کد خبر:65592

خلق یک عنوان غیرمجاز در هیأت کاراته مازندران/ کمیته بین‌الملل را از کجا آورده‌اید؟!

هیأت کاراته مازندران در سوژه کردن خود ابتکارات عجیبی خلق می‌کند، جوری که در مخیله هم نمی‌گنجد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،هیأت کاراته مازندران در سوژه کردن خود ابتکارات عجیبی خلق می‌کند، جوری که در مخیله هم نمی‌گنجد.

پس از باران احکام که بر سر اهالی این رشته بارید و الان کمتر کسی را در کاراته می‌یابید که در بذل و بخشش انواع و اقسام پست‌های نوظهور دستش خالی مانده باشد، این یکی سمت را کجای دل‌مان می‌توانیم بگذاریم!

فردی به نام «س . ک» به عنوان مسئول کمیته بین‌الملل استان مازندران منصوب شده است! اولا که چنین کمیته‌ای در هیچ کدام از هیأت‌های ورزشی حتی کشتی در مازندران که سطحی بین‌المللی دارد تعریف نشده و ماهیت وجودی ندارد، دوم اینکه اصلا اجازه مکاتبه برای هیأت‌های ورزشی با کشورهای دیگر صادر نشده و خلاف قوانین هیأت‌های ورزشی است!

حتما رئیس جدید هیأت کاراته مازندران نمی‌داند که نه تنها این هیأت، بلکه اداره کل ورزش و جوانان مازندران مجاز به برقراری ارتباط خودسرانه با کشورهای دیگر را ندارد و صدور چنین حکمی خود یک تخلف است که صورت گرفته و در تضاد با قوانین جاری ورزش کشور است!

هیأت کاراته مازندران انگاری حکم و سمت کم آورده است برای اینکه به همه لااقل یکی یک عنوان را تقدیم کند، به کارهای عجیب دست زده و از کمیته بین‌الملل خود رونمایی کرده است!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :