آخرین عناوین

شنبه 18 مرداد 1393-21:15 کد خبر:656

حسین اسلامی

من هم رکورد زدم

مشکلات شما البّته جدّی است و یکی دو تا نیست و ....


خزرخبر- دیروز 16/5/1393در یک هوای گرم تابستانی که تاب و توان از آدم می‌ستاند و تاب، سِتان بود در بابلسر که همان مشهدسر به اعتبار مدفن سر امامزاده ابراهیم بود و یا شاید مشعل‌سر به اعتبار ستون مشعل ساحلی برای کشتیها (چراغ دریائی) بود در تاسیسات بانک ملّی جشن پایانی مراسم روز خبرنگار شرکت کردم.

 از آغاز مراسم  که ساعت 5/4  بود تا نه شب که انصافاً خبر نگاران گفتند وگفتند وگفتند و با استاندار و معاون وزیر ارشاد و معاون سیاسی استاندار یک دقیقه هم بیرون نرفتیم، بیشتر از چهار ساعت من نشستم و رکورد زدم، شاید استاندار هم رکورد زد.

مگر حرف و حدیثی وشکوه وگلایه وگزارشی بود که چه با طنز وشوخی و با زیرکی وتدبیر مجری ها و به ویژه مجری صداوسیمائی و یا به جدّ و در قالب سخنرانی گفته نشده باشد؟حالا یکی دو نماینده آمدند و رفتند و ......و...... اماّ حداقل هیچ کس مانع شما نبود، همه‌ فرمایشات شما که اتّفاقا حرف حساب وشنیدنی و از سر درد بود واقعا شنیدنی بود، من دو روز قبل در نشست خیّران استان در دانشگاه پیامبر اعظم(ص)در سخنرانی قائم مقام وزیر کشور ده دقیقه طاقت نیاوردم ورفتم بیرون، امّا در این جلسه بیشتر از چهار ساعت نشستم، فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران سنگ تمام برای شما گذاشت، مگر غیر این بود؟ خبرنگار جانباز جناب آقای علی اعظم اصغری خارج از برنامه در وسط جلسه ورود پیدا کرد، امّا استاندار گفتند تریبون را به ایشان بدهید، بروند بالای صحنه و پشت بلندگو، هر چه می خواهند بگویند، وهر چه خواستند گفتند، شما هم بارها کف زدید، ما هم کف زدیم، استاندار هم کف زد،آقای حسین انتظامی معاون وزیر ارشاد هم کف زد، مگر غیر از این بود؟ مگر عباس زارع معاون ارشاد خودش آقای اصغری را بالای صحنه نبرد و تر وخشک نمی کرد؟مگر همان نمایشنامه طنز کم حرف داشت؟اگر در قالب طنز نبود، با صد من عسل هم خوردنی نبود.

آقای فیاضی نماینده نور و محمودآباد که در جلسه حضور داشت چون خودش جانباز و اهل قلم  و فرهنگی بود، به آقای اصغری بعد از پایان سخنرانی آقای اصغری گفت سه میلیون تومان هدیه می دهند، نه اینکه با سه میلیون تومان آقای اصغری را ساکت کردند امروز من آقای اصغری را دیدم، خدا قوّت گفتم ، و گفتم اگر کمتر جوش می‌زد و از ابتدا پشت تریبون صحبت می‌کرد اینهمه فشار به او وارد نمی‌آمد ، وبه من گفت که من سه میلیون را نمی گیرم، گفتم کار خوبی نمی کنی، هدیه ومحبّت و دوستی را رد نمی‌کنند،گفت چشم.

حالا شما خبرنگاران واهل قلم رسانه ای وصاحبان سایت ها که اکثراً حضور داشتید،راستی راستی این نشست بد بود؟ انصافاً کم گذاشتند؟مشکلات شما البّته جدّی است و یکی دو تا نیست، امّا مگر سخنرانی استاندار همه حرفهای دل شما نبود؟حتّی معاون وزیر حرف دل شما را نزد؟مدیر کل ارشاد حرف دل شما را نزد؟ ابرو و باد و مه و خورشید و فلک در  این کار با هم شدند که شما نانی به غفلت نخورید، نشست دیروز خوب بود، موثّر بود، جدّی بود، اگر این فضا سازی که ارشاد کرده است حفظ کنید وادامه دهید قطعاً تا سال بعد در روز خبر نگار مشکل شما به اندازه امروز نخواهد شد. انشاا....

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :