آخرین عناوین

شنبه 13 بهمن 1397-17:19 کد خبر:65600

انتقاد رئیس کمیته شن و ماسه خانه صنعت و معدن مازندران:

نمره خوبی به معدن‌داران شن و ماسه مازندران نمی‌دهم/ تلاش برای رفع نواقص معادن شن و ماسه

رئیس کمیته شن و ماسه خانه صنعت و معدن مازندران گفت: نمره خوبی به معدن‌داران شن و ماسه نمی‌دهم و اصلاحاتی باید برای آن اجرایی شود و بررسی وضعیت آنان باید با توجه با شرایط کارگران و سایر موارد باشد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،عبدالرضا سر‌مستی با اشاره به تعطیلی چند معدن شن و ماسه در هفته‌ گذشته و مسائل پیرامون آن اظهار کرد: طی جلسه با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مقرر شد تا کارگروه استانی برای ساماندهی معادن شن و ماسه انجام شود.

وی با بیان اینکه نمره خوبی به معدن‌داران شن و ماسه نمی‌دهم و اصلاحاتی باید برای آن اجرایی شود و بررسی وضعیت آنان باید با توجه با شرایط کارگران و سایر موارد باشد، افزود: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان برای جلوگیری از اعطای مجوز‌های نامناسب توسط برخی ادارات و نهاد‌های متولی کمک کند.

رئیس کمیته شن و ماسه خانه صنعت و معدن مازندران به برخی از مهم‌ترین مشکلات معادن شن و ماسه مازندران اشاره و خاطر نشان کرد: آلودگی آب، نزدیکی به حریم رودخانه، تجاوز به منابع ملی، عدم ایمنی و پلکانی‌کردن و مسائل زیست‌محیطی از مهم‌ترین مشکلات معادن شن و ماسه مازندران است.

سرمستی از فعالیت حدود 3 هزار کارگر بیمه‌شده در معادن شن و ماسه و حدود 7 هزار نفر راننده کمپرسی‌داران خبر داد و گفت: حل نواقص معادن شن و ماسه با توجه به اشتغال آن صورت گیرد و نگاه دادستان مرکز استان هم برای حل مشکلات همراه با توجه به اشتغال کارگران است.

وی با اعلام اینکه جلسه مثبتی برگزار شد و تلاش برای رفع نواقص معادن شن و ماسه در دستور کار قرار دارد، افزود: اگر معادنی اصلاح نشوند و یا نخواهند اصلاح شوند، برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :