آخرین عناوین

يکشنبه 14 بهمن 1397-20:37 کد خبر:65615

تعطیلی برخی مدارس مازندران/ اطلاعیه شماره(1)،(2)،(3)

تعطیلی برخی مدارس مازندران به علت برودت شدید هوا و یخبندان

با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا، برخی از مدارس استان در همه دوره های تحصیلی، روز دوشنبه 15 بهمن ماه 97 تعطیل اعلام شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا، برخی از مدارس استان در همه دوره های تحصیلی، روز دوشنبه 15 بهمن ماه 97 تعطیل اعلام شد.

*اطلاعیه شماره 1 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران در خصوص تعطیلی برخی مدارس استان.

به علت بارش برف، برودت هوا و لغزنده بودن معابر و خیابان ها، در منطقه بلده کلیه مدارس در همه مقاطع تحصیلی تعطیل خواهد بود.

همچنین در شهرستان کلاردشت، کلیه مدارس در سه مقطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند؛ هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس استان از طریق اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران و رسانه استانی اعلام خواهد شد.

*اطلاعیه شماره 2 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران در خصوص تعطیلی برخی مدارس استان.

به علت بارش برف، برودت هوا و لغزنده بودن معابر و خیابان ها ،در روز دوشنبه 15 بهمن 97 در منطقه کجورکلیه مدارس ابتدایی تعطیل اعلام می گردد و دبیرستان های این منطقه با یک ساعت تاخیر،  فعالیت خود را آغاز می کنند.

در منطقه بلده  کلیه مدارس در همه مقاطع تحصیلی تعطیل خواهد بود و همچنین در شهرستان کلاردشت  کلیه مدارس در سه مقطع تحصیلی ، با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

*اطلاعیه شماره 3 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران در خصوص تعطیلی برخی مدارس استان.

به علت بارش برف، برودت هوا و لغزنده بودن معابر و خیابان ها ،در روز دوشنبه 15 بهمن 97 در منطقه چهاردانگه  کلیه مدارس در هر سه مقطع تعطیل اعلام می گردد.

به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند؛ هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس استان از طریق اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران و رسانه استانی اعلام خواهد شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :