آخرین عناوین

دوشنبه 15 بهمن 1397-9:29 کد خبر:65622

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:

۸ شهر مازندران درگیر برف و کولاک شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه هشت شهر استان دچار حادثه برف و کولاک شده است از امدادرسانی به ۱۴۳ حادثه دیده خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر،مجتبی اکبری با بیان اینکه هشت شهر استان دچار حادثه برف و کولاک شده است اظهار داشت: نیروهای امدادی در محور گلوگاه به دامغان(حدفاصل توسکاچشمه تا سرخ گریوه)، جاده پاسند به محمدآباد (مناطق رودبار و سه راه یخکش)، محور ساری به سمنان (حدفاصل اسکارد تا تلمادره)، محور سوادکوه ( حدفاصل منطقه دوآب تا سرچمن)، محور نوشهر به کجور ( منطقه دشت نظیر)، محور کندوان (حدفاصل منطقه ولی آباد تا تونل کندوان)، محور رامسر به جنت رودبار، محور نور به بلده، جاده آب پری، منطقه دینه کوه و منطقه بلده امدادرسانی کردند.

وی شمار جمعیت امدادرسانی شده را ۱۴۲ خانوار به تعداد ۵۶۰ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۰ نفر اسکان موقت داده شدند و یک مصدوم نیز سرپایی درمان شده است.

اکبری شمار کل نیروهای عملیاتی را ۵۶ نفر اعلام کرد و گفت: در این عملیات، ۱۱ دستگاه آمبولانس، یک خودرو کمکدار سبک بکارگیری شد و ۲۰۶ دستگاه خودرو نیز امدادرسانی شده است، همچنین ۲۰ تخته پتو، ۱۰ عدد آب معدنی و غیره نیز بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

براساس این گزارش، به دلیل بارش برف و برودت هوا طبق اطلاعیه آموزش و پرورش، مدارس برخی مناطق کوهستانی مازندران روز دوشنبه تعطیل اعلام شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :