آخرین عناوین

دوشنبه 15 بهمن 1397-20:36 کد خبر:65635

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر خبرداد:

دستگیری 7 عضو یک شرکت هرمی در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری 7 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،محمدصادق شاه نظری اظهار داشت:در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت و عضوگیری یک شرکت هرمی در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای این شرکت هرمی که با وعده استخدام افراد در یکی از شرکت‌های خصوصی، سوژه‌های مورد نظر را انتخاب و آنان را وادار به عضویت، سرمایه‌گذاری و عضوگیری برای این شرکت می‌کردند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر بیان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم‌های عملیاتی 7 نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: شیادان فعال در دسیسه‌های هرمی، با استفاده از شیوه‌های روان‌شناسی، افراد را به عضو شدن در زیرگروه‌های خود ترغیب می‌کنند.

شاه نظری در پایان با بیان اینکه وعده‌ سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا، مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است، از مردم خواست: از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی، به‌ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند، دوری کرده و علاوه بر تامل در انجام معاملات وسوسه‌انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :