آخرین عناوین

چهارشنبه 17 بهمن 1397-13:53 کد خبر:65664

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

سقوط بهمن در محور کندوان/ احتمال تأخیر در اجرای محدودیت یک‌طرفه شدن این محور

رئیس پلیس راه مازندران گفت: صبح امروز شاهد سقوط بهمن در محور کندوان بودیم که باحضور مأموران راهداری این محور بازگشایی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا قدمی اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمام محورهای مازندران به‌ صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز سطح جاده‌های استان خشک است.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی با توجه به تعطیلات پیش رو از روز گذشته در محورهای مازندران افزود: تردد موتورسیکلت به‌جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت هفت صبح روز سه‌شنبه ۲۳ بهمن ماه امسال از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا یک بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه تا یک بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که احتمال تاخیر در اجرای محدودیت باتوجه به شرایط عادی ترافیک وجود دارد.

این مسئول ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز پنج‌شنبه تا یک بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز پنج‌شنبه تا یک بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد:  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا دو بامداد روزهای شنبه ۲۰ و دوشنبه  ۲۲ بهمن ماه امسال از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا یک۱۴ تا دو بامداد بامداد روزهای شنبه و دوشنبه هفته آینده از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت  ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۷ بهمن، ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه۱۸، جمعه۱۹، شنبه ۲۰، یک‌شنبه ۲۱ و دوشنبه ۲۲ بهمن و همچنین از  ساعت ۶ تا ۱۲ روز سه‌شنبه ۲۳ بهمن ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا دو بامداد روزهای شنبه ۲۰ و دوشنبه ۲۲ بهمن ماه امسال از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا دو بامداد روزهای شنبه و دوشنبه از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۱۷ و پنج‌شنبه ۱۸ به سمت شمال و همچنین  تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت هشت تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۲ بهمن از قائم‌شهر به سمت تهران ممنوع اعلام شده است.

قدمی با هشدار درباره احتمال سقوط بهمن و ریزش کوه در ارتفاعات محورهای مازندران ، خاطرنشان کرد: صبح امروز شاهد سقوط بهمن در محور کندوان بودیم که با حضور مأموران راهداری این محور بازگشایی شد.

وی بیان کرد: ضرورت دارد رانندگان با احتیاط بیشتری از گردنه‌ها و مناطق کوهستانی استان عبور کنند و از توقف زیر کوه محلی که احتمال ریزش وجود دارد پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه مدیریت زمان رفت و برگشت نیز بسیار مهم است، اظهار کرد: رانندگان حتما قبل از تردد وضعیت مسیر را استعلام کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

قدمی در پایان گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان مازندران است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :