آخرین عناوین

پنجشنبه 18 بهمن 1397-19:5 کد خبر:65689

ترافیک فوق سنگین هراز را قفل کرد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از عصر امروز شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران بودیم به‌طوری‌که محور هراز قفل شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا قدمی اظهار کرد: محور هراز به‌ دلیل حجم بالا و فوق سنگین ترافیک و برای تخلیه بار ترافیکی مسدود شد،این محدودیت تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: از صبح امروز شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران بودیم به‌طوری‌که محور هراز قفل شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه تريلرها از محور هراز  گفت: تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 صبح تا ساعت24 روزهاي پنجشنبه ، جمعه ، شنبه ، يکشنبه و دوشنبه 18 تا 22 بهمن ماه و همچنين از ساعت 6 صبح تا12 ظهر روز سه شنبه 23 بهمن ماه در اين محور ممنوع است.

این مقام انتظامی ادامه داد : تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 2 بعد از ظهر روز شنبه 20 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد روز يکشنبه 21 بهمن ماه از "رودهن" به سمت " آمل" ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز يکشنبه با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد در اين محور از" آب اسک" به "رودهن" (محدوده مشاء) به صورت يک طرفه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در محور سواد کوه، تردد کليه تريلرها به استثناي تريلرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز (پنج شنبه) 18 بهمن ماه از باند جنوب به شمال محور فيروزکوه به قائم شهر ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در خاتمه از رانندگان عزیزی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :