آخرین عناوین

جمعه 19 بهمن 1397-17:13 کد خبر:65706

شهردار ساری اعلام کرد :

ایجاد رفاه ، نشاط و امیدآفرینی برای شهروندان محور فعالیت های مدیریت شهری

شهردار ساری با گرامیداشت نام و خاطره شهید علمدار خاطر نشان کرد:همه پروژه ها برای آسایش شهروندان در نظر گرفته شده و امیدواریم با بهره برداری از آنها دغدغه های شهروندان کاسته شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، مهدی عبوری شهردار مرکز استان، در مراسم افتتاح اولین تونل شهری مازندران در ساری ضمن گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه به شهروندان اظهار داشت: حل معضل ترافیک از مشکلات اساسی مدیریت شهری در شهرهاست و معتقدم با برنامه ریزی، پیگیری و تلاش این معضل کاهش پیدا خواهد کرد.

احداث پل بزرگ سه راه جویبار در دستور قرار گرفت

وی اجرای طرح جامع ترافیک را مورد توجه قرار داد و افزود: با برنامه ریزی هایی که در سال های اخیر انجام شده در راستای طرح جامع ترافیک ساری ، پل های سردار شهید نوری در منطقه زغالچال ، اولین تونل شهری مزین به نام شهید سید مصطفی علمدار ، زیرگذر فرح آباد به بهره برداری رسیده است و بر این اساس با پیگیری نمایندگان محترم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی احداث پل بزرگ سه راه جویبار نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

عبوری به احداث تونل شهری شهید سید مصطفی علمدار در میدان هلال احمر اشاره کرده و ادامه داد:در این منطقه ایجاد تقاطع غیر هم سطح در دستور کاربوده که با پیشنهاد مشاور طرح به دلیل ازدحام تردد خودروها،احداث تونل شهری مورد تصویب قرار گرفت.

این مسئول با قدردانی از تلاش های مجموعه معاونت فنی عمرانی شهرداری در اجرای پروژه ها گفت: پروژه تونل شهری شهید سید مصطفی علمدار با شمع های سازه ای و پلاستیکی و نیز نقب 300 متری به دهانه رودخانه تجن جهت هدایت آب های سطحی عملیاتی شده است.

جذب اعتبار 450 میلیارد تومانی از طریق اوراق تسویه نوع دوم برای شهرداری ساری

شهردار ساری در ادامه اندیشه مدیریت شهری را ایجاد رفاه ، نشاط و امیدآفرینی برای شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: این امر با کار، علم و تجربه انجام خواهد شد.

عبوری در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از همراهی نمایندگان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی در جذب اعتبار 450 میلیارد تومانی از طریق اوراق تسویه نوع دوم برای شهرداری ساری، افزود: شهرداری ساری اولین و تنهاترین دستگاهی بوده که از بهمن سال 96 تاکنون موفق به جذب بودجه از طریق اوراق تسویه نوع دوم شده است.

شهردار ساری تصریح کرد:از این اوراق تسویه ، 100 میلیارد تومان بدهی مالیاتی شهرداری از سال 82 ، بدهی ارزش افزوده از سال 87 و بدهی قرارداد پیمانکاران تا بهمن 96 تسویه شده است.

وی ادامه داد: 105 میلیارد تومان بدهی وام شهرداری از سال 88 بابت احداث پل های ولیعصر در میدان فرح آباد نیز تسویه گردید.

تسویه دیون پیمانکاران شهرداری تا شش ماهه اول سال آینده

این مسئول بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه اداری مالی تا شش ماهه اول سال 98 کلیه دیون پیمانکاران شهرداری و سازمان های تابعه نیز تسویه خواهد شد.

شهردار ساری فرمایشات مقام معظم رهبری(( امید آفرینی وظیفه اصلی مدیران است)) را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدآفرینی با اجرای پروژه های بزرگ به وجود می آید و شهرداری ساری این امر را همواره در دستور کار دارد.

وی در ادامه با قدردانی از یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در زمینه جذب اعتبارات دولتی افزود: از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به استان 40 میلیارد تومان اسناد خزانه برای پروژه های شهر ساری در نظر گرفته شد و این امر در سایه همدلی ، وحدت و پیگیری به وجود آمد.

شهردار ساری خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و اقدام و عمل ، مردم طعم لذت بخش توسعه و پیشرفت را خواهند چشید.

اجرای 500 میلیارد تومان پروژه در سال 98

عبوری در ادامه به تاکید حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان ، مبنی بر اجرای 110 پروژه بزرگ در ساری اشاره کرده و گفت: 450 پروژه آغاز و عملیاتی شد و در سال 98 نزدیک به 500 میلیارد تومان پروژه عمرانی ، خدماتی و فرهنگی برای شهروندان ساروی به بهره برداری خواهد رسید.

وی نیروگاه زباله سوز ، بلوار شهدای مدافع حرم از پل کابلی شهید رنجبر تا پل های سردار شهید نوری ، باغ بانوان ، پارک جنگلی شهید زارع ، سنگفرش خیابان جمهوری و افتتاح فاز سوم میدان ابن شهرآشوب را بخشی از پروژه های در دست اقدام عنوان کرد و اظهار داشت: بهترین فرصت برای پیشرفت ساری به وجود آمده است و از همه ظرفیت ها برای توسعه ساری استفاده خواهد شد.

شهردار ساری با قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان از فعالیت های مدیریت شهری، افزود: ایشان در بزنگاه ها با رهنودهای پدرانه و توصیه های سازنده همواره پشتیبان و کمک حال مجموعه شهرداری بوده اند.

عبوری حضور استاندار ساروی در کسوت استانداری را فرصتی مناسب برای توسعه مرکز استان دانست و گفت: امیدواریم ساری نیز در زمره مراکز استان برخوردار قرار گیرد.

شهردار ساری در پایان با گرامیداشت نام و خاطره شهید سید مصطفی علمدار خاطر نشان کرد: همه پروژه ها برای آسایش شهروندان در نظر گرفته شده و امیدواریم با بهره برداری از آنها دغدغه های شهروندان نیز کاسته شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :