آخرین عناوین

يکشنبه 21 بهمن 1397-10:17 کد خبر:65741

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

استقرار جوی نسبتا پایدار همزمان با راهپیمایی 22 بهمن 97 در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: جوی نسبتا پایدار همزمان با راهپیمایی 22 بهمن در آسمان مازندران حاکم می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، احمد اسدی اظهار کرد:روز گذشته شاهد بارش‌های پراکنده در برخی از مناطق استان بودیم که بیشترین بارش از رامسر پنج و سیاه‌بیشه 4 میلی‌متر گزارش شده است.

وی افزود:براساس نقشه‌های هواشناسی، امروز تا فردا صبح آسمان مازندران به‌صورت نیمه‌ابری تا ابری است و برای امشب بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: روز راهپیمایی 22 بهمن در غرب استان بارش‌های پراکنده داریم که مقدار آن قابل ملاحظه نیست و در مناطق مرکزی و شرقی استان بارش خاصی پیش‌بینی نمی‌شود.

اسدی با اعلام اینکه بعدازظهر دوشنبه تا سه‌شنبه باتقویت سامانه بارشی انتظار داریم بارندگی‌ها در سطح آسمان مازندران گسترش پیدا کند، بیان کرد:ارتفاعات مازندران طی این مدت ابری و مه‌آلود همراه با بارش متناوب پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در مناطق سردسیر و کوهستانی استان نیز بارش برف خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای چهارشنبه تا جمعه جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم بوده و هوای استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

اسدی یادآور شد: روز گذشته شاهد کاهش نسبی دمای هوای مازندران بودیم به‌طوری‌که بیشینه دمای هوا مربوط به شهرهای ساری، قائم‌شهر و آمل با 14 درجه و کمینه دما مربوط به بلده یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

وی در پایان گفت: دریا امروز به‌صورت نسبتا مواج و فردا با افزایش موج پیش‌بینی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :