آخرین عناوین

يکشنبه 21 بهمن 1397-10:19 کد خبر:65742

حسین برزگر/خبرنگار:

جاده ساری کیاسر را دریابید!

در تازه ترین اتفاق ناگوار در جاده ساری - کیاسر پنج تن از سرنشینان خودروی پژو جان باختند، این حادثه اولین و آخرین واقعه تلخ در این محور ارتباطی نیست که عده ای را به کام مرگ می کشاند.


خزرتیترخبر:در تازه ترین اتفاق ناگوار که شامگاه دیروز در جاده فرعی ساری به سمنان در محور مواصلاتی ساری به شهر کیاسر از توابع بخش چهاردانگه روی داد، بر اثر تصادف یک دستگاه کامیون با پژو متاسفانه پنج تن از سرنشینان خودروی سواری پژو در دم جان باختند.

 این حادثه اولین و آخرین واقعه تلخ و جانگداز در این محور ارتباطی نیست که عده ای را به کام مرگ می کشاند.

نقاطی از این محور فرعی از دیرباز به دلیل ناامنی و ناایمنی برای کسانی که با این محور آشنا نیستند یا باشتاب و بدون دقت درحال تردد هستند همواره حادثه آفرین بوده است.

در خصوص عواقب زیانبار این مسیرهای انحرافی تاکنون به دفعات و کرات گزارشهای رسمی و رسانه ای به مراجع ذی ربط ارسال شد تا به لحاظ فنی این نقطه حادثه خیز را برطرف کنند اما پس از گذشت چندین سال این امکان هنوز فراهم نشد تا مشکل برطرف شود.

در این مدت مدیران به طور معمول هر هفته در این محور آمد و شد دارند اما اقدام تعیین کننده ای را برای ایمنی بخشی محور از خود برجا نگذاشته اند.

اگرچه عامل انسانی هم در وقوع این قبیل حوادث سهم بسزایی دارد، اما از سویی دیگر انتظار می رود استاندار، نمایندگان مجلس، فرماندار، بخشدار، شورای بخش، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل  راهداری و حمل و نقل جاده ای، مجموعه نیروی انتظامی و پلیس راه و دیگر مسئولان و دست اندرکاران با ارائه طرحی نو و خلاقانه درصدد برآیند این این نقاط خطرناک و حادثه خیز به عنوان نقطه های حساس از محور فرعی ارتباطی ساری به سمنان هرچه زودتر برطرف شود و با تهیه طرح مطالعاتی و کارشناسی فنی و با تامین و تخصیص اعتبار مناسب زمینه های حادثه خیزی این نقاط به حداقل ممکن برسد و یا برای همیشه از بین برود.

از جناب استاندار تقاضا می شود که دستور بدهند کمیته ویژه ای برای پیگیری این موضوع تشکیل شود و می توان از کمک های ویژه استاندار سابق و وزیر کنونی راه نیز بهره گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :