آخرین عناوین

چهارشنبه 24 بهمن 1397-16:10 کد خبر:65803

انتقاد شدید عضو شورای شهر ساری از شهرداری:

انتقاد شدید عضو شورای شهر از رویه نامناسب پرداخت عیدی کارکنان شهرداری ساری

عضو شورای شهر ساری به کسر مبالغی از عیدی پرسنل شهرداری به عنوان مالیات به شدت انتقاد کرد گفت: شهرداری بر اساس چه قانونی از عیدی ها مبالغی کسر نموده است؟


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ساری، قاسم قاسمی صبح چهارشنبه 24 بهمن ماه 97 در جریان جلسه کمیسیون بودجه و حقوقی شورا که به منظور بررسی لایحه بودجه پیشنهادی سال 98 شهرداری ساری و سازمان های تابعه برگزار می شد، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در طول ماه های اخیر گزارشات متعددی را مبنی بر دستکاری در مبالغ اضافه کارهای پرسنل شهرداری که منجر به کاهش میزان آن در پرداختی ها می شود، دریافت کرده ام به طوری که بنده سه ماه متوالی مرتباً این موضوع را مورد بررسی قرار دادم و صحت این اتفاق برایم محرز شد.

وی با بیان اینکه شرکت های پیمانکار شهرداری ماهانه مبالغ قابل توجهی را از اضافه کارها کسر می کنند و حتی به پرسنل فیش حقوقی هم ارائه نمی دهند، خطاب به طاهری معاون اداری و مالی شهرداری که در جلسه حاضر بود، گفت: متأسفانه هیچ نظارتی روی پرداخت حقوق کارگران زحمتکش شهرداری وجود ندارد و حقوق زن و بچه های پرسنل ما با این سهل انگاری ها بصورت ماهانه کم می شود و کسی پاسخگو نیست که اساساً چرا حقوق ها سلیقه ای پرداخت می شود؟

رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر ساری ادامه داد: مابه التفاوت مبلغی که از مجموع حقوق کلیه پرسنل کسر می شود رقم بزرگی هست که سوال اینجاست این مبلغ چه می شود و به کجا می رود؟

وی همچنین به کسر مبالغی از عیدی پایان سال پرسنل شهرداری به عنوان مالیات به شدت انتقاد کرد و اذعان داشت:بر اساس قانون به عیدی کارکنان و کارگران هیچ مالیاتی تعلق نمی گیرد حال سوالم این است شهرداری بر اساس چه قانونی از عیدی ها مبالغی کسر نموده است؟

قاسمی همچنین در بخش دیگری از سخنانش ضمن انتقاد از عدم پرداخت عیدی به کارکنان سراهای تداوم خواستار رسیدگی عاجل به وضعیت نیروهای روزمزد سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و تبدیل آنها به نیروی شرکتی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :