آخرین عناوین

چهارشنبه 24 بهمن 1397-16:20 کد خبر:65805

برگزاری نشست هم اندیشی مشترک اعضای شورای کارگری شهرداری ساری با نمایندگان شورای اسلامی کار

نشست هم اندیشی مشترک اعضای شورای کارگری شهرداری ساری با نمایندگان شورای اسلامی کار در سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی ، عمران و بازآفرینی شهری برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، نشست هم اندیشی مشترک اعضای شورای کارگری شهرداری ساری با نمایندگان شورای اسلامی کار در سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی ، عمران و بازآفرینی شهری برگزار شد.

در این نشست، محمدی کیادهی، رئیس شورای اسلامی کار شهرداری ساری با اشاره به تاکید شهردار محترم مبنی بر پیگیری مطالبات کارگری گفت: با توجه به اینکه تعداد کارکنان سازمان عمران و بازآفرینی شهری برای تشکیل شورای اسلامی کار به حد نصاب رسیده بود، با نظر اداره کار، رفاه و امور اجتماعی ، این شورا در این سازمان تشکیل شد.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی کار شهرداری ساری، مسئولیتی در قبال شرکت های اقماری ندارد اما مشکلات این شرکت ها را برای رفع آن پیگیری خواهد کرد.

محمدی کیادهی شهرداری های مناطق و سازمان های تابعه را یک مجموعه عنوان کرد و ضمن تاکید بر تبادل تجربیات  برای ایجاد فضای بهتر برای کارگران ادامه داد:شورای اسلامی کار شهرداری  ضمن تعامل با شهرداری از احقاق حقوق کارگران کوتاه نخواهد آمد.

این مسئول با اشاره به اینکه عضویت در شورای اسلامی کار، مسئولیت بزرگی است، خاطرنشان کرد: کوشش در ایجاد روحیه همکاری برای پیشبرد سریع امور از اهدافی است که مستمر پیگیری خواهد شد.

محمدی کیادهی با بیان اینکه بر اساس قانون باید برای کارکنان، محیط و بستر فعالیت های ورزشی ایجاد شود، اظهار کرد: شهرداری سه سالن ورزشی دارد که در اختیار شورای کارگری نیست، طبق قانون، از شهردار درخواست داشته ایم این سالن های ورزشی را به کارکنان اختصاص دهد که مورد موافقت قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی کار شهرداری ساری افزود: برنامه هایی در جهت رفاه کارکنان شناسایی و مطرح شده و نسبت به اجرای آنها اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی کار یک تشکیلات مستقل است، گفت: مجموع مطالبات کارکنان احصا شده و در اختیار شهردار محترم قرار گرفته است و بی تردید در پرداختی های اخیر مطالبات کارکنان، شورای اسلامی کار نقش موثری داشته است.

شایان ذکر است، در این نشست نمایندگان شوراهای اسلامی کار سازمان های عمران و آتش نشانی شهرداری ساری نظرات وموضوعات حوزه مربوطه را مطرح کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :