آخرین عناوین

دوشنبه 29 بهمن 1397-12:37 کد خبر:65892

با حضور مدیرعامل آبفاشهری مازندران صورت گرفت :

معارفه مدیر امور آبفاشهری نور و رویان

با حضور مدیرعامل و مدیر دفتر حراست آبفاشهری مازندران، فرماندار شهرستان نور و امام جمعه ایزد شهر و جمعی از مدیران شهرستانی، مدیر امور آب و فاضلاب شهری نورو رویان معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، با حضور مدیرعامل و مدیر دفتر حراست آبفاشهری مازندران، فرماندار شهرستان نور و امام جمعه ایزد شهر و جمعی از مدیران شهرستانی، مدیر امور آب و فاضلاب شهری نورو رویان معرفی شد.

مدیرعامل شرکت در این مراسم به کمبود منابع آبی در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال میزان مصرف آب افزایش می یابد ضروری است مشترکین عزیز نسبت به مدیریت مصرف اهتمام بیشتری ورزند.

ذاکری، با بیان اینکه استان مازندران در ایام نوروز همواره مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران است، افزود:در این ایام تقاضا برای مصرف آب افزایش می یابد که تدابیر لازم برای جلوگیری از کمبود آب اندیشیده شد.

وی، از مسافران خواست در سفرهای خود مدیریت مصرف را اعمال و از مصارف غیر ضروری آب پرهیز نمایند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران در بخش دیگری از سخنانش، یکی از مزیتهای اجرای طرحهای فاضلاب در شهرهای شمالی را حفظ محیط زیست و ارتقای بهداشت عمومی دانست و تصریح کرد: این استان در میزان برخورداری از طرحهای فاضلاب نسبت به میانگین کشوری بسیار پایین است.

فرماندار نور نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در بخش آب در این شهرستان افزود: شهرستان نور یکی از مناطق مسافرپذیر در ایام نوروز و تابستان است بنابراین تمامی مدیران سعی دارند مسافران  در این شهرستان با کمترین مشکل مواجه شوند.

شادمان از مدیران خواست تلاش جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند و با قبول مسئولیت در راه خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

در پایان این مراسم مهدی رشیدی به عنوان مدیر جدید امور آبفاشهری نور و رویان معرفی و از زحمات یحیی پور قدردانی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :